امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56603 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محمدرضا علیپور در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

برنج خدمتگزار بی‌واسطه به دست مصرف‌کنندگان می رسد/ صنعت کشاورزی ایران سرآمد کشورهای دیگر است

خبرایران : مدیرفروش مجموعه حاج علی خدمتگزارگفت : متاسفانه در زمین‌های شمال چه به صورت قانونی و چه غیرقانونی، ویلاسازی کرده و آنها را فروختند و به همین سبب تمامی زمین‌های کشاورزی از بین رفت .
برنج خدمتگزار بی‌واسطه به دست مصرف‌کنندگان می رسد/ صنعت کشاورزی ایران سرآمد کشورهای دیگر است

محمدرضا علیپور، مدیرفروش مجموعه حاج علی خدمتگزاردرگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت:  ما در مجموعه حاج علی خدمتگزار تولید خود را مستقیم و بی‌واسطه به دست مصرف‌کنندگان می‌رسانیم.

وی تصریح کرد : یکی از دلایل افزایش قیمت برنج، گران شدن قیمت نهاده‌های تولید مثل کود و سم و هزینه کارگران می‌باشد.

علیپور تاکید کرد : متاسفانه در زمین‌های شمال چه به صورت قانونی و چه غیرقانونی، ویلاسازی کرده و آنها را فروختند و به همین سبب تمامی زمین‌های کشاورزی از بین رفت و تا زمانی که از کشاورز و تولیدکننده حمایت نشود، وضع به همین منوال بوده وشاهد مشکلاتی در عرضه و فرو برنج ایرانی خواهیم بود.

وی خاطرشان کرد : در منطقه گیلان برخلاف مازندران، به علت شرایط اقلیمی و آب و هوای سرد و کوهستانی آن فاقد کشت دوم می‌باشد و بهترین برنج ایران محصول گیلان است و زمین‌های آستانه اشرفیه به دلیل شرایط خاص آن، مرغوبیت و کیفیت لازم را برای کاشت برنج دارا می‌باشد و به همین سبب از وزارت بهداشت سیب سبز سلامت را دریافت کرده است.

مدیرفروش مجموعه حاج علی خدمتگزار ابرازداشت : ما قصد داریم محصولاتمان را به کشورهای مختلفی همچون عراق و ترکیه صادر کنیم، که البته بعد از تأمین بازار داخلی انجام‌پذیر است. همانطور که می‌دانید صنعت کشاورزی ایران سرآمد کشورهای دیگر است که به همین سبب باید حمایت جدی از سوی مسئولان برای صادرات بیشتر انجام شود.

وی عنوان داشت : مجموعه برنج مرغوب خدمتگزار شامل: برنج هاشمی، برنج فجر گیلان، برنج شیرودی گیلان،  برنج دمسیاه گیلان، برنج دودی قهوه‌ای (خوش طعم و رژیمی)، آرد برنج، روغن زیتون، روغن کنجد می‌باشد و متقاضیان می‌توانند طریق دیجی‌کالا، تیمچه، باسلام، سایت رسمی خودمان (Khedmatgozar.ir)، اینستاگرام برای خرید مراجعه کنند.

علیپور ادامه داد : مجموعه ما در بازار برنج ایران، خیابان فدائیان اسلام واقع شده است و بازار برنج ایران نزدیک به یکسال است که به بهره‌برداری رسیده و نزدیک به بهره‌برداری می‌باشد که امید است بتوانیم قطب برنج پایتخت باشیم.

 

خدمتگزار: اردک‌ها در مزارع با خوردن تخم حشرات، موجب کاهش آفت‌ها می‌شوند

فاطمه خدمتگزار کارشناس صنایع غذایی مجموعه حاج علی خدمتگزارنیز درگفتگو با خبرنگار خبرایران در مورد بحث آفت‌کش‌ها اظهارداشت : ما اردک‌ها را روانه مزارع می‌کنیم و آنان با خوردن تخم حشرات، موجب کاهش آفت‌ها می‌شود و در نتیجه سبب آزاد شدن برخی گازها از داخل زمین و وجین آن شده که در نهایت به رشد بهتر برنج کمک می‌کند.

وی افزود : علاوه بر اردک، ماهی هم همین کمک را به مزارع برنج می‌کند، البته به صورت عمده و صنعتی صورت نمی‌پذیرد، بلکه کم و بیش به چشم می‌خورد، ولی در کشورهای دیگر رهاسازی ماهیان در مزارع به صورت چشمگیر صورت می‌پذیرد.

 

آدرس فروشگاه برنج خدمتگزار:

تهران، شوش، خیابان فداییان اسلام، بعد از پل بزرگراه بعثت، پلاک 1041, مجتمع تجاری تک سنتر ، واحد 57

آدرس سایت:

http://Khedmatgozar-rice.ir

شماره تماس : 09300703007

آدرس اینستاگرام برنج خدمتگزار:

https://instagram.com/khedmatgozar_rice?utm_medium=copy_link

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب