امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56567 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رحیم چگینی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

زاگرس پوش برای ۴۰۰ نیروی مستقیم کاراشتغال زایی کرده است/ ۱۷ نمایندگی در سطح کشور داریم / محصولات زاگرس پوش از نظر کیفیت و تنوع مطابق سلیقه مردم و قابل رقابت با بهترین‌های دنیاست

خبرایران : مدیرعامل شرکت تولید پوشاک زاگرس پوش گفت : محصولات زاگرس پوش از نظر کیفیت و تنوع مطابق سلیقه مردم و قابل رقابت با بهترین‌های دنیاست.
زاگرس پوش برای ۴۰۰ نیروی مستقیم کاراشتغال زایی کرده است/ ۱۷ نمایندگی در سطح کشور داریم / محصولات زاگرس پوش از نظر کیفیت و تنوع مطابق سلیقه مردم و قابل رقابت با بهترین‌های دنیاست

رحیم چگینی مدیرعامل شرکت تولید پوشاک«زاگرس پوش»درگفتگوباخبرنگارخبرایران اظهارداشت: شرکت زاگرس پوش در شهرک صنعتی بروجرد با ۴۰۰ نیروی مستقیم کار می‌کنند و ۱۷ نمایندگی در سطح کشور با برند زاگرس داریم.
وی تصریح کرد : ما تلاش داریم تا ریشه این برند ملی را بالا ببریم و به مردم یادآوری کنیم که ایرانیان همه‌چیز دارند. ضمن اینکه محصولات ما از نظر کیفیت و تنوع مطابق سلیقه مردم و قابل رقابت با بهترین‌های دنیاست و ما هم از لحاظ نوع ماشین‌آلات و هم متریال استفاده شده و به همین جهت بهترین خروجی را هم تحویل می‌دهیم و به کشور عراق صادرات داریم.
چگینی تاکید کرد : همچنین درفصل المپیک، چون خواهان حضور و نمایش برندمان در سطح جهانی بودیم، کت و شلوار ورزشکاران المپیکی را تولید کردیم که خوشبختانه مورد رضایت قرار گرفت.
وی در خصوص تاثیرات منفی کرونا بر کسب و کارها نیز ابرازداشت : متأسفانه شیوع کرونا و افزایش نرخ ارز، فشار سنگینی بر صنعت کشورمان وارد کرده، همچنین واحدهای دیگر تولیدی و هتلداران نیز با کاهش رونق روبرو شده‌ و آسیب دیده‌اند.
مدیرعامل شرکت زاگرس پوش عنوان داشت : برند زاگرس یکی از مطرح ترین برندهای تولید داخل است. اعتقاد ما براین است که ایران سرزمین توانستن ، فرهنگ و هنر است و هرایرانی نیاز دارد به یک لباس مناسب دارد و چه چیزی بهترازاینکه یک ست  از کت و شلوارهای  زاگرس  را  بپوشد .
وی ادامه داد : زاگرس برندی  است که  نامش ، برگرفته  ازمنطقه  جغرافیایی  با  غنی ترین  تاریخ  و  پیش از تاریـخ است، اما تاکنون به علت بی توجهـی ما به تاریـخ  و پیشینه خود ، آن  ارزش لازم را به خود اختصاص نداده است.
چگینی خاطرنشان کرد : برند زاگرس بر سه پایه اساسی شکل هنر، طبیعت و فرهنگ گرفته است. هر سه مورد مذکور در زاگرس ، تصویری از اصالت و منحصـر به فرد بودن را در ذهن تداعی می کند ، حتی  اگر  گران ترین برند کت و شلوار  دنیا نباشیم ، ولی اصالت  در بطن خود،  ماورای هر قیمتی  است   و آنچه  زاگرس پوش  می بخشد اصالت در پوشش است.

‎مدیرعامل برند زاگرس پوش ادامه داد: حمایت از تولید داخلی همواره یکی از اصلی ترین دغدغه‌های ما در صنعت پوشاک است، برند زاگرس پوش در این شرایط حساس کنونی تلاش می کند که در کنار مردم، مسئولیت های اجتماعی را به نحو احسنت انجام دهد تا علیرغم به کارگیری نیروهای بیکار، اقتصاد، بازارکار و معیشت هموطنان‌مان را رونق ببخشد.
وی درپایان سخنان خود گفت : یکی از بزرگترین دغدغه های ما توسعه و بهره مندی از تولیدات داخلی است. بدون شک در صورت تقویت و رونق تولید داخلی دست واسطه از سودهای کلان قطع شده و کارآفرینان ما بهتر می توانند به فعال و اشتغال زایی خود بپردازند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب