امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56559 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سید داود رکن‌الدینی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

سیتی‌سنتر یزد تنها مجتمع تجاری بزرگ شهر یزد است / متاسفانه تحریم‌های اعمال شده و نوسانات قیمت دلار تأثیر منفی بر قیمت اقلام مصرفی داشته / کل پروژه سیتی‌سنتر یزد در سال ۱۴۰۱ افتتاح می شود

خبرایران : مدیره پروژه سیتی‌سنتر یزد گفت : سعی ما بر این است که برندهای معروف سطح کشور و همچنین خود شهر یزد را دعوت کرده تا با این پروژه سیتی‌سنتر یزد همکاری کرده و شعبات و نمایندگی‌های خود را دایر کنند.
سیتی‌سنتر یزد تنها مجتمع تجاری بزرگ شهر یزد است / متاسفانه تحریم‌های اعمال شده و نوسانات قیمت دلار تأثیر منفی بر قیمت اقلام مصرفی داشته / کل پروژه سیتی‌سنتر یزد در سال ۱۴۰۱ افتتاح می شود

سید داود رکن‌الدینی مدیره پروژه سیتی‌سنتر یزد درگفتگوبا خبرنگارخبرایران اظهارداشت : پروژه سیتی‌سنتر یزد به متراژ ۲۸۰ هزار متر بنا داشته و در ۸ طبقه واقع شده که ۲ طبقه پارکینگ و ۸ طبقه تجاری می‌باشد که تنها مجتمع تجاری بزرگ شهر یزد و در یکی از بهترین مناطق شهر یزد واقع شده است.
وی تصریح کرد : سعی ما بر این است که برندهای معروف سطح کشور و همچنین خود شهر یزد را دعوت کرده تا با این پروژه همکاری کرده و شعبات و نمایندگی‌های خود را دایر کنند و حضور داشته باشند.
رکن‌الدینی ادامه داد:همچنین، جذابیت‌های زیادی از جمله شهربازی، سینما، هایپرمارکت، داروخانه، محل بازی و نگهداری کودکان، در این واحد تجاری تعبیه شده است.
وی افزود: گردشگران خارجی به هنگام ورود به شهر یزد، می‌توانند از این مرکز تجاری و همچنین فود کورت جذاب، کافی شاپ ملل آن بازدید و استفاده کنند، زیرا تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت می شود.
مدیره پروژه سیتی‌سنتر یزد تاکید کرد : متاسفانه تحریم‌های اعمال شده و نوسانات قیمت دلار تأثیر منفی بر قیمت اقلام مصرفی داشته و تا ۱۰ برابر افزایش قیمت مصالح ساختمانی داشته‌ایم.
وی درپایان سخنان خود گفت : امید است که تا پایان سال جاری طبقه اول این مرکز تجاری را تحویل موقت دهیم و طی ۳ ماه بعد از آن، فاز اول و طی ۶ ماه بعد فاز دوم آن را افتتاح کنیم و سرانجام در سال ۱۴۰۱ شاهد افتتاح کل مجموعه باشیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب