امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56558 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛

مرکز واکسیناسیون (کووید 19) فرهنگسرای بهمن افتتاح شد

خبرایران : مرکز واکسیناسیون (کووید 19) فرهنگسرای بهمن، عصر یکشنبه 11 مهر 1400 با حضور حجت الاسلام والمسلمین امرودی (رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) در این فرهنگسرا افتتاح شد.
مرکز واکسیناسیون (کووید 19) فرهنگسرای بهمن افتتاح شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، در مراسم افتتاح این مرکز که در راستای طرح سردار شهید سلمانی و با هدف تسریع در فرایند واکسیناسیون هموطنان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برپاشده است، علی اصغر خسروی (مدیر فرهنگی هنری منطقه 16 و رئیس فرهنگسرای بهمن)، محمد خلج (مدیرعامل شرکت اسنپ) و جمعی از مسئولین فرهنگی حضور داشتند.
این مرکز از 13 غرفه شامل ایستگاه های واکسیناسیون، مشاوره باحضور پزشکان متخصص و اورژانس و امدادرسانی تشکیل شده است که ظرفیت تزریق روزانه هزار دُز واکسن به عموم مراجعین را دارد.
شرکت اسنپ، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهرن و سپاه ناحیه شهید رجایی در برپایی این پایگاه سلامت با فرهنگسرای بهمن مشارکت دارند.
شهروندان برای دریافت خدمات واکسیناسیون می توانند همه روزه (تا پایان مهرماه سال جاری) از ساعت 9 تا 15 به سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن به نشانی انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55058892 تماس بگیرند.
 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب