امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56529 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۵:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در مراسم طرح کرامت علوی انجام شد؛

توزیع 350 بسته معیشتی در بین کارگران خدمات شهری و فضای سبز منطقه 19

خبرایران : مراسم توزیع 350 بسته معیشتی در بین کارگران خدمات شهری و فضای سبز منطقه در قالب طرح کرامت علوی با حضور شهردار منطقه و مدیران شهری برگزار شد.
توزیع 350 بسته معیشتی در بین کارگران خدمات شهری و فضای سبز منطقه 19

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه ضمن تشکر از دست اندرکاران این مراسم در راستای اجرای این اقدام انسان دوستانه افزود: اهمیت مسئولیت پذیری در قبال هم نوع در جامعه باعث همدلی و رسیدن انسان ها به تعالی می شود.
او با تأکید بر اینکه هرکسی در قالب پتانسیل ها وظیفه دارد به هم نوعان خود خدمتی ارائه کند بیان کرد: اجتماعی بودن و با فرهنگ اجتماعی زیستن یک فرهنگ انسانی است و با مفاهیمی چون هویت، ارزشها، سرزمین، استقلال  نمود یافته و همه در قبال تعاملات جامعه و انسان در اجتماع معنا پیدا می کند.
فرهادی ادامه داد: ما 8 سال دفاع مقدس را تجربه کردیم همه دنیا در مقابل ما بسیج شدند که مسیر انقلاب را عوض کنند به خواست خداوند متعال، امام زمان (عج)، مردم شریف ایران، جوانان این خطه و با زعامت و رهبری حضرت امام (ره) تمام دنیا را به زانو درآوردیم و با اخلاص، همت و توکل به خداوند از این بحران  به سلامت عبور کردیم.
شهردار منطقه تصریح کرد: مردم همه چیز را در طبق اخلاص گذاشته اند ولی عده ای نا آگاهانه در مسیر دشمن حرکت می کنند، بر همه ما لازم و واجب است در این جنگ تمام عیار ترکیبی در میدان باشیم و تلاش کنیم مخلصانه انسان های شریفی مانند حاج قاسم را رشد و پرورش دهیم.
این مسئول یاد آور شد: هرکس در هرجایی نقش خودش را به خوبی ایفا کند تا خداوند کرامتش را به ما عنایت و پیروزی در انتظار مردم خواهد بود.
شهردار منطقه با تأکید بر اینکه در قالب طرح کرامت علوی اتفاق بسیار خوبی رقم خورده  از حوزه بسیج منطقه تقدیر و تشکر کرد.
براساس این گزارش این مراسم دومین مرحله از اجرای طرح کرامت علوی است و پیش از این نیز در مرحله اول 400 بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در بین اقشار کم برخوردار منطقه توزیع شده بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب