امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56430 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حمیدرضا خلجی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

پارادایس بزرگترین باغ و رستوران در استان تهران است / آلاچیق های جذاب و گوناگون در ابعاد مختلف و خنک بودن آب و هوا از جذابیت های پارادایس است

خبرایران : مدیرعامل مجموعه باغ و رستوران پارادایس گفت: مجموعه باغ و رستوران پارادایس در حدود ۴۰ تا ۴۵ آلاچیق در ابعاد مختلف و همچنین سالن مشرف به باغ اطراف وجود داشته و مجموعه به واسطه خنک بودن آب و هوا و استفاده از مه‌پاش از جذابیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
پارادایس بزرگترین باغ و رستوران در استان تهران است / آلاچیق های جذاب و گوناگون در ابعاد مختلف و خنک بودن آب و هوا از جذابیت های پارادایس است

حمیدرضا خلجی مدیرعامل مجموعه باغ و رستوران پارادایس  درگفتگو با خبرنگار خبرایران‌  اظهارداشت :  مجموعه باغ و رستوران پارادایس در شمال غرب تهران (سیمون بولیوار پونک)  با سابقه ۱۳ ساله خود، بزرگترین باغ و رستوران در استان تهران و به مساحت ۱۷ هزار مترمربع واقع شده که آلاچیق‌های زیبا و مجزایی در آن تعبیه شده که فاصله زیادی با هم دارند و به هنگام ورود و خروج مشتریان، ضدعفونی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین هیتر و چترهایی برای فصل سرد به همراه طراحی میز و صندلی در نظر گرفته شده تا همواره بتوانیم در هوای سرد نیز از فضای باز استفاده کنیم و در این باغ رستوران تونل ضدعفونی تعبیه شده و تأکید مستقیم بر استفاده پرسنل از ماسک و دستکش داریم، همچنین برای تکمیل رعایت بهداشت در این مکان به هیچ عنوان قلیان عرضه نمی‌شود.

خلجی تاکید کرد : این مجموعه در حدود ۴۰ تا ۴۵ آلاچیق در ابعاد مختلف و همچنین سالن مشرف به باغ اطراف وجود دارد. ضمن اینکه مجموعه باغ و رستوران پارادایس به واسطه خنک بودن آب و هوا و استفاده از مه‌پاش از جذابیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

وی افزود : در این مجموعه منوی ناهار و شام و همچنین منوی کافی شاپ موجود است و در حال انجام هماهنگی‌ها برای سرو غذای فرنگی هستیم. همچنین سینی‌های مختلف سنتی برای مشتریان از قبیل: کباب‌های حجیم و جوجه کباب عرضه می‌شود.

مدیرعامل مجموعه باغ و رستوران پارادایس ابرازداشت :  درخصوص دستورالعمل اتخاذ شده ما در حال واکسیناسیون پرسنل خودهستیم و در صورت برگزار کردن مراسم با جمعیت زیاد، ملزم به چک کردن کارت واکسن هستیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه کسب و کار ما طی این یکی دو ساله اخیر بدلیل شیوع کرونا بسیار آسیب دید و امیدواریم تا با افزایش واکسیناسیون رونق دوباره به مجموعه ما بازگردد.

خلجی عنوان داشت: استفاده از پارکینگ دراین باغ رستوران رایگان است و مالیات بر ارزش افزوده محاسبه نمی‌گردد و ما در فضایی مفرح و دلنشین، پذیرای مشتریان برای برگزاری همایش‌ها و مراسم مختلف با اخذ هزینه دیزاین برای مراسم تولد یا سالگرد ازدواج از قیمت ۳۵۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومان و با احتساب تخفیف ویژه هستیم.

وی درپایان سخنان خود گفت : در صورتی که تعداد افرادی که در ابتدای هفته به ما مراجعه می‌کنند زیر ۱۰ نفر باشد، نیازی به رزرو نیست، ولی برای آخر هفته حتما نیاز به رزرو وجود دارد و مجموعه باغ و رستوران پارادایس از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ شب پاسخگوی مشتریان عزیز خواهد بود

 

 

باغ رستوران پارادایس

بزرگ‌ترین باغ رستوران در تهران
☎️ :۴۴۸۲۷۰۸۵-۴۴۸۰۴۸۸۸
⏰از۱۲تا۲۴
📍آدرس: انتهای ستاری شمال بلوار سیمون بولیوار-خیابان شاهد_نبش شاهد۴
goo.gl/maps/nR4ng99briBzoDQv9

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب