امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56389 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری همایش بزرگ اربعین حسینی در گلزارشهدای بوستان نهج البلاغه منطقه 2

خبرایران : همایش بزرگ اربعین حسینی با اجرای مدیحه سرایی ،دمام زنی و عزاداری در جوار گلزار شهدای گمنام بوستان نهج البلاغه برگزار می شود.
برگزاری همایش بزرگ اربعین حسینی در گلزارشهدای بوستان نهج البلاغه منطقه 2
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، کاظم داودی،معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه با اعلام این خبرگفت: با توجه به محدودیت های ناشی از کرونا که موجب شد تا امسال  مراسم پیاده روی اربعین  برگزار نشود ،بنابراین همایش بزرگ اربعین با اجرای دمام زنی، مدیحه سرایی،عزاداری و شعر خوانی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جوار مقبره شهدای گمنام بوستان نهج البلاغه برگزار می شود.
وی افزود : در راستای هرچه باشکوه تر شدن این مراسم ، موکب های حسینی با استقرار در این محل میزبان  عزاداران و دلدادگان حسینی هستند.
وی افزود : همایش بزرگ اربعین  روز دوشنبه از ساعت ۱۵ الی ۱۸ برگزار می شود.
داودی در ادامه از حرکت کاروان عزاداری "خاتون داغدیده"خبردادو گفت: این کاروان بعد از نماز ظهر و عصر از میدان بهرود حرکت کرده و به عزاداری می پردازد.
معاون شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه با هماهنگی هیئت های مذهبی ، مراسم سوگواری در سطح محلات و بوستان ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا می شود
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب