امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56382 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه ۱۹ در آیین بازگشایی مدارس ؛

فداکاری علی لندی نمونه ای از بیداری روح ایثارگری در جامعه است

خبرایران : آیین بازگشایی مدارس صبح روز شنبه ۳ مهر با حضور شهردار منطقه 19، مدیر آموزش و پرورش منطقه، فرمانده فاتب دهم تهران بزرگ، رئیس پلیس راهور منطقه،رئیس بنیاد شهید مناطق 16 و 19، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر، نماینده مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و رابط شورایاری منطقه در مدرسه شهید شهریاری برگزار شد.
فداکاری علی لندی نمونه ای از بیداری روح ایثارگری در جامعه است
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، طی این مراسم علی توکلی شهردار منطقه ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این ایام یادآور ایثارگری و رشادت همه مردم ایران بویژه دانش آموزان در جبهه های حق علیه باطل است.
به گفته او تقارن ایام اربعین حسینی با بازگشایی مدارس نیز حال و هوای معنوی به این روزها داده است.
توکلی با ارج نهادن به مقام شامخ مرحوم علی لندی در شهرستان ایذه و فداکاری او  برای نجات هموطنان خود از آتش، اظهار کرد: این حرکت ارزشمند یادآور آن است که شهید فهمیده ها زنده اند و هنوز نسل جوان اسوه رشادت و شهادت هستند و روح حسینی، فرهنگ و ایثار در میهن عزیزمان بیدار است.
هادی حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه نیز در این مراسم ایام بازگشایی مدارس را فصل رویش و تکامل عنوان کرد و گفت: فصل رویش انسان ها  با دو رخداد مهم ایستادگی و مقاومت و تفکر و تربیت تقارن دارد. 
او در ادامه به آسیب های بیماری کرونا در آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا با حرکتی آرام و تدریجی مبتنی بر سلامت دانش آموزان سال تحصیلی را با حضور دانش آموزان آغاز کنیم.
 حنیف نیا خاطرنشان کرد: تاخیر در جامعه پذیری دانش آموزان، افت کیفیت آموزشی و تحصیلی و کم تحرکی و به خطر افتادن سلامت و بهداشت دانش آموزان از پیامدهای آسیب زای آموزش و ارائه مباحث غیر حضوری محسوب می شود.
سرهنگ احمد یوسف پور از دیگر سخنرانان این مراسم بود که ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی مدیریت شهرداری منطقه در کاهش تلفات کرونا و مشارکت و همراهی در اجرای طرح شهید سلیمانی افزود: در حال حاضر سرعت تزریق واکسن با افزایش پایگاه های خودرویی و عمومی دوچندان شده بطوریکه طی آمار شب گذشته 15 هزار واکسن در سه شیفت به شهروندان تزریق شده است.
یوسف پور ضمن دعوت به مشارکت اولیا در واکسیناسیون دانش آموزان، بر اجرای هرچه سریعتر این طرح در راستای کمک به نظام آموزش و پرورش و آموزش حضوری دانش آموزان تأکید کرد.
در این مراسم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس از خانواده شهیدان مرادی، شمس، حاجی پور و مسئولین ایثارگر(شهردار منطقه 19) تجلیل شد.
 دانش آموزان نیز با به صدا در آمدن زنگ مدرسه و آغاز سال تحصیلی 1401-1400 و دریافت گل از مسئولین و مدیران شهری وارد کلاس های خود شدند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب