امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56381 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز عملیات بهسازی پایانه اتوبوسرانی بهشت در منطقه ۱۹

خبرایران : شهردار منطقه ۱۹ از آغاز عملیات بهسازی پایانه بهشت با هدف ایمن سازی و سهولت تردد اتوبوس ها خبر داد.
آغاز عملیات بهسازی پایانه اتوبوسرانی بهشت در منطقه ۱۹
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی در تکمیل این خبر گفت: با توجه به نشست آسفالت و در نتیجه موج دار شدن معابر ایستگاه ها، بهسازی این پایانه در قالب خاکبرداری، زیر سازی، اجرای آسفالت و جدول آغاز شده است.
او آب ماندگی ناشی از نفوذ آب فضای سبز و آبنمای میدان بهشت به لایه های زیرین را علت مهم نشست آسفالت عنوان کرد و افزود: در حال حاضر برای رفع این مشکل فعالیت خاکبرداری در محدوده ای به مساحت ۲۶۰۰ متر مربع و تا عمق ۱/۲ متر و نیز عملیات لجن برداری برای رسیدن به بستر مطلوب در حال اجرا است. 
به گفته توکلی اجرای این پروژه توسعه محله ای ضمن کمک به افزایش زمان استهلاک اتوبوس ها باعث جلوگیری از تجمع آب و تردد روانتر خودروها و شهروندان خواهد شد.
شهردار منطقه در ادامه به اقدامات یک ماهه شهرداری این منطقه برای نگهداشت محورهای اصلی و معابر داخلی اشاره و بیان کرد: طی شهریور ماه نزدیک به ۱۲۰۰ تن آسفالت بصورت دستی در بیش از ۱۲۰ نقطه و بیش از ۱۱۰۰ تن آسفالت نیز برای روکش مکانیزه و بهسازی معابری همچون سه راه باقرشهر، خیابان پاییزان ۲، خیابان ۲۰ متری وصال و ... صرف شده است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب