امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56369 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با آغاز سال تحصیلی انجام شد؛

آئین افتتاح دبیرستان دخترانه شمس فرد در منطقه۲۱

خبرایران : امروز و همزمان با آغاز رسمی سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۴۰۱، آئین افتتاح دبیرستان دخترانه شمس فرد با مشارکت زوج خیر و با حضور رضا رجب زاده شهردار و معاونین منطقه۲۱ و مسئولین آموزش و پرورش برگزار شد.
آئین افتتاح دبیرستان دخترانه شمس فرد در منطقه۲۱

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، زوج خیر نیک اندیش؛ محمدحسن شمس فرد و بانو فاطمه عرب از خیرین مدرسه ساز نسبت به ساخت دبیرستان دخترانه شمس فرد در منطقه۲۱ اقدام کردند.

رجب زاده شهردار منطقه۲۱ ضمن تشکر از این زوج خیر گفت:حضور خیرین دلگرمی بزرگی برای شهروندان است و بنده از صمیم قلبم از خداوند متعال توفیقات روز افزون برای این زوج نیک اندیش خواستارم ،بی تردید توسعه کشور در همه ابعاد از مدرسه آغاز میشود و با یک نظام آموزشی صحیح و کارامد جامعه در ابعاد مختلف در مسیر توسعه قرار می گیرد .

در این مراسم؛ دکتر فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، امیر نعمت بنی‌آدم رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران، دکتر قربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، محسنی نسب مدیر آموزش و پرورش منطقه۹ تهران بزرگ، حبیبی معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران نیز حضور داشتند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب