امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56331 تاریخ انتشار: جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تورج جمشاسب در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

پرواستارتولیدکننده غذاهای عملگرا است/ مصرف انواع مکمل‌های دارویی دراروپا وجود ندارد/ ریزمغذی‌ها، انرژی لازم و کافی سیستم ایمنی بدن را قوی می‌کنند / مصرف بالای پروتئین، در پیشگیری ازتشکیل رادیکال‌های آزاد و سرطان‌ها نقش بسزایی دارد

خبرایران : مدیرعامل شرکت پرواستار گفت : درحال حاضر بسیاری از مردم بدلیل ترس از بیماری، انواع مکمل‌های دارویی را مصرف می‌کنند، در حالیکه این فرهنگ به هیچ عنوان در اروپا در جریان نیست و با اینکه خود، تولیدکننده مکمل‌های دارویی هستند، اما مصرف کننده آن نمی‌باشند و این مکمل‌ها را به کشورهای خاورمیانه صادر می‌کنند.
پرواستارتولیدکننده غذاهای عملگرا است/ مصرف انواع مکمل‌های دارویی دراروپا وجود ندارد/   ریزمغذی‌ها، انرژی لازم و کافی سیستم ایمنی بدن را قوی می‌کنند / مصرف بالای پروتئین، در پیشگیری ازتشکیل رادیکال‌های آزاد و سرطان‌ها نقش بسزایی دارد

تورج جمشاسب مدیرعامل برند پرواستار درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : حدود ۲۰ سال است که در بخش‌های مختلف صنعت مشغول بکارهستم و استارت کارخانه تولیدی جمشاسب برند پرواستاراز۲ سال پیش زده شده وسال گذشته به بهره‌برداری رسید و چند ماهی است که کار مارکتینگ و توزیع در بازار ایران را آغاز کرده‌ایم.

وی تصریح کرد : ما تولیدکننده غذاهای عملگرا هستیم، این غذاها نه تنها همچون شیرینی‌جات مضر نیستند، بلکه مفید نیز می‌باشند و مصرف آن برای بدن ضرورت دارد.

جمشاسب خاطرنشان کرد : درحال حاضر بسیاری از مردم بدلیل ترس از بیماری، انواع مکمل‌های دارویی را مصرف می‌کنند، در حالیکه این فرهنگ به هیچ عنوان در اروپا در جریان نیست و با اینکه خود، تولیدکننده مکمل‌های دارویی هستند، اما مصرف کننده آن نمی‌باشند و این مکمل‌ها را به کشورهای خاورمیانه صادر می‌کنند.

وی تاکید کرد : کشورهای اروپایی همواره سعی می‌کنند ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های مورد نیاز بدن را از غذاهای طبیعی بدست آورند و به همین خاطر مصرف مکمل‌های غذایی و غذاهای فراسودمند بسیار کاربردی و رایج است. درهمین راستا، با توجه به آینده‌پژوهی سلامت که نسبت به نیاز امروز جامعه داشته‌ایم، به سمت اینگونه محصولات سلامت‌محور گرایش پیدا کرده‌ایم، محصولاتی که در عین شیرین بودن، ولی کالری بسیار کمتری از قند و شکر داشته باشند و محصولاتی باشند که در کنار پرفایده بودن، خوشمزه نیز باشند.

مدیرعامل شرکت پرواستار عنوان داشت : ما دو گروه محصول «نات بار» و «پروتئین بار» تولید می‌کنیم ، نات بارها مغزهای آجیلی مثل بادام زمینی، تخمه و پسته هستند که همراه با عسل (دارای ساکارزکم) در فرآیندهای خاص فشرده شده و بصورت قالبی تهیه می‌شوند و به صورت میان وعده جایگزین شکلات و شیرینی باشند. مزیت این محصول آن است که چون سرشار از فیبر و پروتئین بالا بوده و ضریب سیری بالایی داشته و چندین ساعت فرد را سیر نگه می‌دارد.

وی ادامه داد : به علت داشتن ریزمغذی‌ها، انرژی لازم و کافی را به بدن می‌رساند و متابولیسم را بالا می‌برد و سیستم ایمنی را قوی می‌کند. همانطور که می‌دانید در شرایط حال حاضر همه‌گیری کرونا، داشتن سیستم ایمنی قوی می‌باشد.

جمشاسب ابرازداشت : دسته دوم محصولات ما، پروتئین بارها هستند که از کازئین (پروتئین وی، آلبومین و کلسیم) تشکیل شده‌اند و معادل ۶ سفیده تخم‌مرغ پروتئین دارد و بخش مهمی از نیاز روزانه بدن را تأمین می‌کند. یکی از دلایل چاقی‌های شکمی در خاورمیانه، مصرف پایین پروتئین است و در همین راستا تلاش داریم تا مصرف این محصول را در جامعه اطلاع رسانی کنیم ، تا اطلاعات تغذیه‌ای مردم بالا برود.

وی اضافه کرد :همانطور که می‌دانید در صورت مصرف بالای پروتئین، در پیشگیری از تشکیل رادیکال‌های آزاد و سرطان‌ها در بدن نقش بسزایی دارد. تأثیر دیگر این محصول جلوگیری از پیر شدن پوست به دلیل کلاژن‌سازی است.  چون ارگان‌های مهم بدن بوسیله پروتئین ساخته می‌شود، پس مصرف آن بسیار ضروری است و بسیاری از مشکلات متابولیکی بدن حل شده و در نهایت مصرف این محصول کمک شایانی به سلامت جامعه خواهد داشت.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب