امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56330 تاریخ انتشار: جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محمد امین سبزی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

مغزیجات سرین محصولی سلامت‌محور و سالم برای مشتریان است/ برخی از مشتریان متأسفانه در هنگام خرد کردن ، میکروب وارد مغزیجات می کنند / جهاد کشاورزی و وزارت صمت از ما حمایت کنند/ به آلمان و کشورهای عربی صادرات داریم

خبرایران : مدیرعامل شرکت مغزیجات سرین گفت : برخی از مشتریان بعد از خرید مغز، خودشان اقدام به برش دادن آن می‌کنند که متأسفانه در هنگام خرد کردن، میکروب وارد مغز می‌شود که بهتر است تمام این مراحل را با خیال راحت به ما بسپارند.
 مغزیجات سرین محصولی سلامت‌محور و سالم برای مشتریان است/ برخی از مشتریان متأسفانه در هنگام خرد کردن ، میکروب وارد مغزیجات می کنند / جهاد کشاورزی و  وزارت صمت از ما حمایت کنند/ به آلمان و کشورهای عربی صادرات داریم

محمد امین سبزی  مدیرعامل شرکت مغزیجات سرین در گفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت :  شرکت مغزیجات سرین درسال 1398  تأسیس شده و تا محصولی سلامت‌محور را به مشتریان ارائه کند .

 سبزی تصریح کرد : با همت جوانان جویای نام و کاربلد از سال 1398 فعالیت خود را شروع کرده‌ایم و ما جزو معدود شرکت‌هایی هستیم که انواع مغز را بصورت کاملا بهداشتی و با رعایت کلیه استانداردهایی که برای مغز تعیین شده و به مشتریان ارائه می‌دهیم.

وی ادامه داد : ما انواع مغز بصورت «گرانول»، «خلال» و «چیپس» فرآوری می‌کنیم که هرکدام مشتریان مخصوص به خود را داشته و در صنعت مخصوص به خود استفاده می‌شود، برای مثال تولید چیپس مغزیجات که کاری بکر و نو بوده و برای تزئین استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت مغزیجات سرین تاکید کرد : تولید این مغزیجات گرانقیمت حجم زیادی را اشغال می‌کند اما به همان نسبت وزن کمی دارد و به همین جهت مقرون به صرفه می‌باشد. همچنین از گرانول در تهیه بستنی و از خلال مغزیجات در پخت غذا استفاده می‌شود.

وی ابرازداشت : در مقایسه این سه نوع محصول، خلال مغزیجات قیمت بیشتری دارد زیرا فرآیند تولید آن بالاتر بوده و در بهترین شرایط بهداشتی تولید می‌شود. البته برخی از مشتریان بعد از خرید مغز، خودشان اقدام به برش دادن آن می‌کنند که متأسفانه در هنگام خرد کردن، میکروب وارد مغز می‌شود که بهتر است تمام این مراحل را با خیال راحت به ما بسپارند.

سبزی عنوان داشت : یکی از مزیت‌های تولید ما، تهیه مغزیجات در سایزهای مختلف می‌باشد که بیشتر مشتریان در فصل تابستان به ما مراجعه می‌کرده و اکثرا از محصول گرانول استفاده می‌کنند. اما مشتریان ما در فصل زمستان معمولا به تولید حلوا ارده ، حلوا شکری و سوهان می‌پردازند. البته شرکت ما نیز ارده با فرآورده کاکائویی با مغز پسته یا بادام زمینی و یا فندق تولید می‌کند.

وی افزود: این محصول فوق‌العاده سلامت‌محور است که در حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد ارده کنجد داشته و سرشار از آنتی‌اکسیدان برای سلامتی است. همچنین درنوع بادام‌زمینی، چون مغز بصورت گرانول ۳۰ درصد استفاده شده، به هنگام تست خود مغز کاملا احساس می‌شود و در مقایسه با محصولی همچون نوتلا، کاملا سلامت‌محور و بهینه می‌باشد. در این محصول حدود ۴۰ درصد ارده و مابین ۱۵ تا ۳۰ درصد از مغزیجات استفاده شده است.

سبزی خاطرنشان کرد : ما برای رشد و توسعه شرکت‌مان به حمایت جهاد کشاورزی،  وزارت صمت و همچنین دسترسی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای از طریق هماهنگی دیجی‌کالا برای فروش، نیاز داریم. ضمن اینکه قبلا فروش ما بصورت کارتن‌های ۱۰ کیلویی بوده که فقط مغز عرضه می‌شد، ولی برای محصول جدیدمان که در استان یزد نمایندگی پخش گرفته، نیاز به بازار فروش احساس می‌شود.

وی در پایا سخنان خود گفت : محصولات شرکت مغزیجات سرین به کشورهایی همچون آلمان و کشورهای عربی صادرات شده و در کنار آن، حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران نیز درمعرفی شرکت ما نقش بسزایی داشته است.

آدرس کارخانه مغزیجات سرین: اردکان یزد، شهرک صنعتی، فاز خوشه محصولات کنجدی، بلوار نخل، خیابان 7E گذر هشتم مراجعه کنند.

تلفن: ۰۳۵۳۲۲۷۵۹۵۶

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب