امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56302 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

انجمن صنایع لوازم خانگی ایران برگزار می‌کند؛

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی (hamex)

خبرایران : بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی (hamex) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعت لوازم خانگی کشور از سوی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، در تاریخ 25-28 آبان‌ 1400 در تهران برگزار می‌شود.
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی (hamex)

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی (hamex) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعت لوازم خانگی کشور از سوی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، در تاریخ ۲۵-۲۸ آبان‌ ۱۴۰۰ در تهران برگزار می‌شود.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

لازم به ذکر است ثبت نام این رویداد از طریق وب سایت رسمی نمایشگاه به آدرس hamex.ahamiran.com برای علاقه‌مندان امکان‌پذیر است.

هچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۸۸۵۱۲۱۲۷-۸۸۷۴۴۴۶۳ تماس بگیرند.

گفتنی است برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی و حضور همزمان تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان فرصتی برای ارائه خواسته‌های صنعت، از جمله در تامین استانداردها و کاهش قیمت تمام شده، در شرایطی رقابتی و چالشی فراهم می‌کند.

همچنین شرکت‌های قطعه‌ساز می‌توانند برای تامین نیاز شرکت‌های تولیدکننده مذاکره توافق کنند تا از این طریق علاوه بر کمک به عمق ساخت داخل به افزایش تولید هم کمک کنند.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی نیز سال گذشته در تاریخ ۵ تا ۸ دی ماه ۱۳۹۹ و پس از هماهنگی‌های انجام شده با شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج. ا. ایران و تایید ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب