امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56283 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تولید کننده البرزی رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران شد

خبرایران : انتخابات رییس و نواب رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران دقایقی پیش به اتمام رسید و محسن امینی با اکثریت قاطع آراء به عنوان رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران برگزیده شد.
تولید کننده البرزی رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران شد

به گزارش خبرایران، روابط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق البرز، در این انتخابات که به صورت ویدئو کنفرانسی و برخط با مشارکت تمام اعضای کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران برگزار شد، محسن امینی رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی البرز و مدیرعامل یک گروه صنعتی- پژوهشی به عنوان رییس کمیسیون انتخاب شد.

در انتخابات این دوره کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران، ناصر مرادی از اتاق بازرگانی استان کرمانشاه و محمد رضا صدیق پور از اتاق بازرگانی استان قم به عنوان نواب رییس این کمیسیون انتخاب شدند.

بنا بر این گزارش، در طول یک دوره چهار ساله فعالیت هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، انتخابات کمیسیون های تخصصی هر ۲ سال یک بار برگزار می شود.

اتاق بازرگانی البرز به عنوان جوانترین اتاق بازرگانی کشور، امسال برای نخستین مرتبه موفق به کسب کرسی یکی از کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی ایران شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب