امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56228 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اجرا طرح جهادی نگهداشت شهر در حریم منطقه۲۲

خبرایران : طرح جهادی نگهداشت شهر صبح امروز پنج شنبه ۲۵ شهریور در حریم منطقه ۲۲ با محوریت روستاهای واریش و وردیج اجرا شد.
اجرا طرح جهادی نگهداشت شهر در حریم منطقه۲۲

به گزارش خبرایران از روابط عمومی منطقه۲۲: مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه با حضور و نظارت مستقیم بر اجرای این طرح، ضمن بیان اینکه اجرای این طرح باید باعث رضایتمندی تمامی شهروندان در سطح منطقه ۲۲ شود گفت: نگهداری حریم منطقه و روستاها نیز  به مانند محلات اهمیت دارد و اجرای درست طرح در کل منطقه باعث آراستگی شهر می شود.
وی افزود: اجرای طرح جهادی نگهداشت شهر با رویکرد کاهش پیام های مردمی در سامانه های ۱۳۷ و نظارت همگانی ۱۸۸۸ در اولویت اجرایی همه ادارات و معاونت های این منطقه و نواحی ششگانه شهرداری منطقه ۲۲ قرار گرفته است و رضایتمندی شهروندان برای ما یک اصل است.
 گفتنی است در اجرای این طرح فوریتی اقداماتی همچون: رفت و روب مسیر روستاهای واریش و وردیج ،لایروبی و شستشوی انهار روباز و بسته ، شستشوی محیط های عمومی حریم، پاکسازی فضای های سبز، آبیاری بوستان ها، شستشوی همه مخازن زباله، لکه گیری و آسفالت خیابانها ، شستشوی  علائم ترافیکی ،خط کشی خیابان و ایستگاه اتوبوس، تعمیر علائم ترافیکی، پاکسازی زمین های بایر  و ...  انجام شد.
درپایان این طرح شهردار منطقه ۲۲ از خانواده های معزز شهیدان مصطفی و مرتضی قلی و اکبر علی بابا دیدار و تقدیر  بعمل آورد.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب