امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56168 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در دیدار عضو شورای شهر تهران با شهروندان منطقه ۵ مطرح شد؛

عزم جدی مدیریت شهری برای گسترش تعامل شهروندان

خبرایران : حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقا میری عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه ۵ گفت: اعضای شورای شهر ششم قرار است در جمع شهروندان تهرانی حاضر شده و شنونده مشکلات و درد دل های آنها باشند.
عزم جدی مدیریت شهری برای گسترش تعامل شهروندان
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقا میری عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه ۵ ضمن شرکت در مراسم روضه خیابانی باغ فیض، به ملاقات مردمی با شهروندان این منطقه پرداخت. در این برنامه، محمود کلهری شهردار منطقه ۵ نیز عضو شورای شهر تهران را همراهی کرد.
 
آقا میری با حضور در مسجد جامع باغ فیض به ادای نماز جماعت پرداخت و سپس در مراسم روضه خوانی خیابانی دراین محله شرکت کرد و در انتها به تجلیل از خادمان این روضه خوانی پرداخت.
 
در جریان این مراسم برخی از شهروندان مشکلات خود در حوزه ترافیکی را مطرح کردند که کلهری ضمن شنیدن مشکلات این شهروندان، موارد را به معاونت مربوطه منتقل کرد.
 
کلهری در جریان حضور دراین مراسم ضمن دعوت مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی ، به عملکرد این منطقه در مبارزه با کرونا اشاره کرد و افزود: در منطقه ۵ سه سوله را با تمام تجهیزات در اختیار وزارت بهداشت قرار دادیم و نزدیک به دو ماه هست که این اتفاق رخ داده و خدا را شکر روند واکسیناسیون در منطقه ۵ خوب است.
 
وی ادامه داد: همچنین یک ایستگاه برای تزریق واکسن در داخل خودرو اختصاص دادیم و دو مکان برای بحث های مطالعاتی واکسن برکت در اختیار نظام سلامت است. در طرح شهید سلیمانی نیز با آمار و ارقام و دستاوردهای خوبی در منطقه ۵ همراه بودیم.
 
در ادامه این برنامه که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، آقا میری عضو شورای شهر تهران پای صحبت های بیش از ۵۰ شهروند منطقه ۵ نشست و برای حل مشکلات آنها کوشید.
 
آقامیری در جمع شهروندان منطقه ۵ گفت: اعضای شورای شهر ششم قرار است در جمع شهروندان تهرانی حاضر شده و شنونده مشکلات و درد دل های آنها باشند.هیچ چیز برای ما مهم تر از حل مشکلات مردم نیست. در همین راستا من نیز به جمع شما آمدم تا پذیرایی مشکلات شما در حوزه های مختلف شهری باشم.
 
وی ادامه داد: در جریان این ملاقات های مردمی شهردار منطقه،معاونین او و شهرداران نواحی هم حضور دارند تا به طور دقیق به مشکلات رسیدگی شود.
 
پس از صحبت های این عضو شورای شهر تهران، شهروندان در جریان این ملاقات مردمی که تا پاسی از شب به طول انجامید مشکلات خود را که بیشتر در حوزه شهرسازی و مسائل ترافیکی بود با آقا میری و کلهری در میان گذاشتند.
 
در پایان این مراسم نیز آقا میری با همراهی شهردار منطقه ۵ و اعضای شورایاری محله باغ فیض به گشتزنی در این محله پرداخت و مشکلات و درخواست های شهروندان را بررسی کرد.
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب