امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55984 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بهسازی مسیر اتوبوس‌های تندرو در منطقه ۸، با آسفالت پلیمری

خبرایران : معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۸ گفت: بهسازی روکش آسفالت مسیرها و ایستگاه‌های خطوط اتوبوس تندرو منطقه - بی.آر.تی- با استفاده از آسفالت پلیمری در حال انجام است.
بهسازی مسیر اتوبوس‌های تندرو در منطقه ۸، با آسفالت پلیمری

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، محمدگلپیرا،معاون فنی و عمران شهرداری منطقه افزود: با توجه به اهمیت استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی در جلب رضایت شهروندان و همچنین تسهیل در جابجایی مسافران، پروژه بهسازی و مرمت آسفالت پلیمری مسیر خط بی .ار.تی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: این مسیر با مسافتی بالغ بر ۵ کلیومتر، در خیابان دماوند از سه راه تهرانپارس تا پل خاقانی قرار دارد.

گلپیرا گفت: فعالیت های عمرانی بطورمنظم و دقیق در سطح منطقه انجام شده و با توجه به پیامهای ۱۳۷ و بازدید از محلات منطقه به دنبال رفع مشکلات احتمالی هستیم.همچنین با بررسی‌ها و کارشناسی‌های صورت گرفته، میزان ۲۳ هزار متر مربع حجم خرابی ناشی از موج‌زدگی، ترک‌ها و چاله‌های ایجاد شده در این مسیر برآورد شده است که این امر سبب کندی در حرکت و تحمیل هزینه‌های گزاف برای اتوبوس‌های درون شهری می شود.

معاون فنی و عمران منطقه افزود:از ابتدای سال ۱۴٠٠ تاکنون با توزیع  ۹۳٠٠ تن آسفالت، که ۴۴٠٠ تن آسفالت مکانیزه بالغ بر ۲۸٠٠ متر مربع ۹ معبر از معابر نواحی سه گاسه منطقه بهسازی شده همچنین ۱۹۸٠ لکه با تناژ ۴۹٠٠ تن آسفالت مساحتی بالغ بر ۳۵٠٠٠متر مربع را بصورت دستی پوشش داده است.

گلپیرا، به استفاده از تکنولوژی‌های نوین در بهسازی این معبر اشاره کرد و گفت:چسبندگی بالا، قابلیت استفاده در دماهای مختلف و مقاومت در برابر تغییر شکل و حرکت در فصول گرم سال از جمله مزایای آسفالت پلیمری اعلام کرد.

گلپیرا ابراز امیدواری کرد که تداوم این حرکت گامی موثر در رسیدن به شهری پایدار و زیست پذیر با استفاده همگانی از ناوگان حمل و نقل عمومی برای شهروندان باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب