امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55975 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مسیل ها و کانال های منطقه2 لایروبی و پاکسازی شد

خبرایران : معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 2 گفت: مسیل های منطقه2 با انجام لایروبی و رسوب برداری از حوضچه های رسوبگیر برای بارش های فصل پاییز آماده سازی شد.
مسیل ها و کانال های منطقه2 لایروبی و پاکسازی شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه2 ،جعفر میرزایی ،با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای برنامه‌های زمانبندی شده در شش ماهه اول سال جاری اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه با لایروبی مستمر و شبانه روزی و اجرای عملیات رسوب برداری گنجایش و ظرفیت پذیرش مسیل‌ها را افزایش داده است.
معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه افزود: در همین راستا لایروبی و پاکسازی ٣٠ کیلومتر مسیل و ۵٠ کیلومتر کانال اصلی و ۱۳۰ هزار متر طول کانال های فرعی با استفاده از عوامل کارگری،ماشین آلات و ادوات سنگین انجام شد.
وی افزود:  به منظور کنترل و پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی در این خصوص، لایروبی و پاکسازی مسیر دو رود دره فرحزاد و درکه به صورت مستمر و فوریتی در دستور کار ویژه  این معاونت قرار گرفته است.
به گفته میرزایی ،۱۲ رشته قنات فعال از مجموع ۴۴ رشته قنات در منطقه ۲ نیز بطور مستمر  مورد بازبینی و درصورت نیاز لایروبی می گردند
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب