امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55969 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شرایط دریافت ویزای کنیا

خبرایران : اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی کنیا برای علاقه مندان به مهاجرت به این کشور، کار ساده ای است.
شرایط دریافت ویزای کنیا

اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی کنیا برای علاقه مندان به مهاجرت به این کشور، کار ساده ای است. زیرا ایران جزو کشور های آسیایی واجد شرایط دریافت ویزا از کشور کنیا می باشد. شما به راحتی می توانید به صورت آنلاین درخواست ویزا بدهید و ظرف ۴۸ ساعت ویزای خود را دریافت کنید.

اخذ ویزای قرقیزستان به همراه راهنمای دریافت ویزای کنیا در کمترین زمان

انواع ویزای کنیا

 

شهروندان اکثر کشورهای دنیا برای ورود و سفر به کشور کنیا نیازمند اخذ ویزای کنیا هستند. همان طور که اطلاع دارید ساده ترین روش برای درخواست ویزای کنیا اخذ ویزای الکترونیکی کنیا است. ویزاهای مختلفی برای کشور کنیا وجود دارد که در موارد زیر دسته بندی می شوند:

  • ویزای توریستی یکبار ورود ۹۰ روزه (از طریق صالحان قابل درخواست است)
  • ویزای توریستی دوبار ورود ۹۰ روزه
  • ویزای تجاری
  • ویزای خدماتی
  • ویزای توریستی شرق آفریقا
  • ویزای ترانزیت (از طریق صالحان قابل درخواست است)
  • ویزای دیپلماتیک (از طریق صالحان قابل درخواست است)

از جمله نکاتی که برای دریافت ویزا باید بدانید، ثبت درخواست آنلاین برای هر نوع ویزایی است. به عبارتی هر فردی به قصد توریستی، تجاری، ترانزیت، پزشکی و تحصیلی قصد مهاجرت به کنیا را داشته باشد، حتما باید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت نماید.

موقعیت کشور کنیا

 

چگونه ویزای تانزانیا بگیریم؟

اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی تانزانیا به عنوان بزرگترین کشور شرق آفریقا به مدت ۷ الی ۹۰ روز امکان پذیر است. کشور تانزانیا شامل جزایر زنگبار، پمبا و مافیا می شود. این کشور دقیقا  در جنوب استوا واقع شده است و با اقیانوس هند و هشت کشور (کنیا، اوگاندا، رواندا، بروندی، جمهوری دموکراتیک کنگو، زامبیا، مالاوی و موزامبیک) هم مرز می باشد. از آنجایی که کشور تانزانیا در ایران سفارتخانه ندارد شما می توانید جهت دریافت ویزا هم به صورت آنلاین و هم در فرودگاه آن کشور اقدام نمایید. مقامات تانزانیا شرایطی را در مرزهای ورودی به کشور فراهم کرده اند تا اتباع خارجی مبلغ ویزای خود را به صورت نقدی پرداخت کنند و ویزای خود را دریافت نمایند.

برای اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی کشور تانزانیا پیشنهاد میشود حتما این کشور را به عنوان یک مقصد طبیعتگردی انتخاب نمایید. زیرا بلندترین کوه آفریقا به نام کلیمانجارو و سه دریاچه زیبا (دریاچه ویکتوریا در شمال، دریاچه تانگانیکا در غرب و دریاچه نیسا در جنوب غربی) در این کشور واقع شده است. طبیعت بسیار زیبای کشور تانزانیا برای عاشقان طبیعت گردی بسیار مناسب می باشد.

 

 

موقعیت کشور تانزانیا

مراحل دریافت ویزای قرقیزستان:

انواع ویزای کشور قرقیزستان

  • ویزای توریستی یکبار ورود 90 روزه (از طریق صالحان قابل درخواست است)
  • ویزای توریستی دوبار ورود 90 روزه
  • ویزای توریستی یکبار ورود 30 روزه
  • ویزای توریستی 30 روزه دوبار ورود
  • ویزای تجاری یکبار ورود (از طریق صالحان قابل درخواست است)
  • ویزای تجاری دوبار ورود (از طریق صالحان قابل درخواست است)
  • ویزای ترانزیت قرقیزستان
  • ویزای گروهی قرقیزستان
  • و غیره

 

مراحل اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی کشور قرقیزستان از سوی قانون گذاران این کشور آسان شده است. بر اساس منابع کشور قرقیزستان، برخی از کشور ها می توانند از ۸ الی ۹۰ روز بدون ویزا در این کشور اقامت داشته باشند. ایران جزو کشورهایی است که ۸ روز می تواند در کشور قرقیزستان بدون ویزا گشت و گذار کند. به طور مثال کشورهای کوبا و کاستاریکا می توانند به مدت ۳۰ روز در قرقیزستان بدون ویزا اقامت داشته باشند و ۴۵ کشور دیگر(اتریش، استرالیا، بلژیک، بحرین و غیره) می توانند به مدت ۶۰ روز در قرقیزستان بدون ویزا اقامت کنند. هدف مقامات این کشور از تصویب این قانون توسعه و ترویج سرمایه گذاری ها، توسعه گردشگری و حمایت از ارتباطات دوجانبه بین ملت ها بوده است.

کشور قرقیزستان به عنوان کشوری که به راه های آبی دسترسی ندارد و اقلیم آن نیز کوهستانی می باشد، مرز های خود را برای عبور و مرور بیشتر کشورها باز کرده است. از شهریور سال ۱۳۹۶ ویزای الکترونیکی قرقیزستان راه اندازی شده است. با دریافت ویزای الکترونیکی می توانید از مرزهای ایالتی جمهوری قرقیزستان شامل: فرودگاه مناس، فرودگاه اوش، چونگ کاپکا آوتور وروجنی، چالدیبار آوتودورجنی، آک-جول آوتودوروجنی، آک-تایلیک آوتودوروجنی عبور کنید. شهروندان خارجی باید در بخش خدمات ثبت نام دولتی که دستور ثبت نام شهروندان خارجی قصد اقامت در جمهوری قرقیزستان دارند، ثبت نام نمایند. این ثبت نام توسط واحدهای ارضی دفتر صدور گذرنامه سرویس ثبت نام دولتی تحت دولت جمهوری قرقیزستان صورت می گیرد.  

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب