امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55950 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

١٢٠ مدرسه در شمال تهران در طرح حمايت از مدارس قرار گرفت

خبرایران : اقدامات اجرايی طرح حمايت از مدارس شمال تهران شامل فعالیتهای برنامه ای، تجهيزی و عمرانی در بيش از ١٢٠ مدرسه منطقه یک انجام شد.
١٢٠ مدرسه در شمال تهران در طرح حمايت از مدارس قرار گرفت

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يك، سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اين منطقه اعلام كرد: با هدف ايجاد الگوی مديريت واحد وعادلانه در حمايت از مدارس و ارتقاء سطح خدمات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی به دانش آموزان، طرح حمايت از مدارس شمال تهران در سه بخش عمرانی، تجهيزی و برنامه ای در شروع سال تحصيلی پيش رو انجام شد.

سجادی افزود: در راستای تحقق بخشيدن و انجام فعالیتهای طرح حمايت از مدارس، ١٠ مدرسه رنگ آمیزی و ١٠ مدرسه دیگر مرمت و نوسازی آسفالت و ايزوگام و در  بيش از ٣٠ مدرسه ی دیگر نیز  فعالیتهای تجهيزی به انجام رسید.

او تصریح کرد: همچنين در فعاليت های برنامه ای که از اهمیت ویژه ای برخوردار است حدود ٨٠ مدرسه تحت پوشش قرار گرفت و اقداماتی مانند اهداء ماسك، برگزاری کارگاه آموزشی آنلاين، ضد عفونی كردن محيط مدارس، بازپیرایی محيط بيرونی مدارس و توزیع تولیدات آموزشی انحصاری در مدارس اجرا شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب