امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55946 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کلهری خبر داد:

روزانه حدود 5 هزار شهروند منطقه 5 واکسینه می شوند

خبرایران : محمود کلهری شهردار منطقه 5 با بیان اینکه روزانه حدود 5هزار شهروند منطقه 5 مقابل بیماری کرونا واکیسنه می شوند گفت: با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، واکسیناسیون کارکنان شهرداری منطقه که جزء مشاغل پرخطر به حساب می آیند، از هفته گذشته آغاز شد و روزانه حدود 300 پرسنل واکسینه شدند.
روزانه حدود 5 هزار شهروند منطقه 5 واکسینه می شوند
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، محمود کلهری شهردار منطقه 5 گفت: واکسینه شدن کارکنان شهرداری مقابل بیماری کرونا بواسطه اینکه در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارند از دغدغه های اصلی مدیریت شهری به شمار می رفت.
وی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده و اعلام ستاد مرکزی شهرداری تهران، واکسیناسیون پرسنل شهرداری منطقه طبق هماهنگی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و ستاد مدیریت بحران و اداره سلامت آغاز شد و روزانه حدود 300 نفر و ظرف یک هفته تمامی کارکنان شهرداری منطقه 5 واکسینه شدند.
کلهری ادامه داد: در مرحله اول در دو مرکز سالن مدافع حرم شهرداری منطقه و پارک ترافیک واکسیناسیون کارکنان شهرداری صورت گرفت و در مرحله دوم نیز در مرکز تجمیعی واکسیناسیون پرسنل شهرداری تهران در منطقه 5 شاهد واکسیناسیون کارمندان بودیم.
شهردار منطقه یادآور شد: زمان در نظر گرفته برای انجام واکسیناسیون کارکنان به آن ها اعلام می شدد تا هم پروتکل های بهداشتی رعایت شود و هم همکاران بدون اتلاف وقت واکسینه شوند.
وی با بیان اینکه واکسن تزریقی به کارمندان شهرداری از نوع سینوفارم بود گفت: پس از پایان واکسیناسیون پرسنل شهرداری منطقه 5، کار واکسیناسیون خانواده پرسنل از این هفته آغاز می شود.
کلهری به واکسیناسیون شهروندان نیز اشاره کرد و افزود: چهار پایگاه اصلی ما در سطح منطقه برای واکسیناسیون شهروندان در نظر گرفته شد که از ماه قبل فعالیت خود را آغاز کرده و هر روزه پذیرای شمار زیادی از شهروندان عزیز منطقه 5 است.
کلهری با بیان اینکه در مراکز تزریق واکسیناسیون در منطقه 5 روزانه حدود 1200 شهروند واکسینه می شود گفت: در ابتدای راه مشکلاتی وجود داشت مانند معطلی مردم و ازدحام جمعیت که با بازدیدهای روزانه از این مراکز تمهیداتی برای آسایش و رفاه مردن اندیشیده شد و خوشبختانه در مدت اخیر شاهد سهولت در واکسیناسیون شهروندان هستیم.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب