امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55940 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

روح الله ربانی اعلام کرد؛

توزیع 9 هزار بسته معیشتی در فامنین/ اهدای 23 سری جهیزیه

خبرایران : مسوول بسیج سازندگی فامنین با بیان اینکه در روزهای کرونایی بیش از ۹ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند فامنین توزیع شده است، از اهدای 23 سری جهیزیه خبر داد.
توزیع 9 هزار بسته معیشتی در فامنین/ اهدای 23 سری جهیزیه

روح الله ربانی مسوول بسیج سازندگی شهرستان فامنین  با بیان اینکه در دوران کرونا بیش از ۹ هزار بسته معیشتی شامل برنج، خرما، حبوبات، گوشت و مرغ بین خانواده‌های نیازمند فامنین توزیع شده که ارزش هر بسته  تقریبا ۶۰۰ هزار تومان می‌شود خاطرنشان کرد:‌ تقریبا ۳۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده و صابون نیز توزیع شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای کرونا ضدعفونی معابر در دستور کار قرار گرفت افزود: در حوزه عمرانی نیز به ساخت منازل سیل‌زدگان کمک شد به طوری که به ۱۵ خانه تقریبا ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان کمک کردیم و این روند در حال حاضر نیز ادامه دارد.

مسوول بسیج سازندگی شهرستان فامنین به بازسازی چند مورد از منازل سیل‌زدگان و مناسب‌سازی ساختمان‌های مددجویان بهزیستی اشاره کرد و گفت: تعمیر و بازسازای گلزار شهدای شهرستان فامنین و کوی ماماهان انجام شده است.

وی با اشاره به توزیع ۲۰ سری اقلام منزل شامل فرش، یخچال و گاز در بین سیل‌زدگان خاطرنشان کرد: ‌۳۴ عدد گوشی و تبلت و ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر نیز برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه و توزیع شد.

ربانی با بیان اینکه سال گذشته ۲۳ سری جهیزیه کامل برای نوعروسان تهیه شد عنوان کرد: در سطح شهرستان ۴۲ صندوق‌ قرض‌الحسنه راه‌اندازی شد که وام‌های خرد برای ایجاد مشاغل خانگی در اختیار زنان قرار می‌گرفت.

وی با بیان اینکه ۹۰۰ فقره تسهیلات خرد در قالب این صندوق‌ها در اختیار افراد قرار گرفته است گفت: ۱۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل صندوق کارآفرینی امید برای این صندوق‌ها جذب شده است.

مسوول بسیج سازندگی فامنین از برگزاری ۱۹ مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه و توزیع ۲ هزار بسته معیشتی خبر داد و افزود: از سال گذشته ۹۵ اردوی جهادی بالغ بر ۶ هزار نفرروز برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در عرصه‌ پرورش گل محمدی، خیاطی، سیاه قلم، میناکاری، پرورش ماکیان و کشت زعفران گفت: نمایشگاهایی در سطح مشاغل خانگی در قالب اقتصاد مقاومتی برگزار شده است.

 

 بسیج سازندگی اهدای جهیزیه بسته معیشتی شهرستان فامنین کمک به آسیب‌دیدگان کرونا

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب