امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55906 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با اول شهریور ماه و روز پزشک صورت گرفت؛

تقدیر از مدافعان سلامت منطقه ۹ پایتخت

خبرایران : همزمان با اول شهریور ماه ،روز پزشک ، از مدافعان سلامت منطقه۹ پایتخت تقدیر شد.
تقدیر از مدافعان سلامت منطقه ۹ پایتخت
به گزارش خبرایران از روابط عمومی منطقه ۹ ، حمید محسنی معاون امور مناطق شهرداری تهران به همراه موسوی شهردار منطقه ۹ با حضور در درمانگاه شهرداری این منطقه از پزشکان و کادر درمان قدر دانی کردند.
 همچنین  خامسیان معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۹ به همراه رئیس و کارشناسان اداره سلامت با حضور در مرکز بهداشت غرب ، درمانگاه شهرداری منطقه۹ و بیمارستان شهید شریعت رضوی از خدمات و تلاشهای پزشکان تجلیل کردند.
  معاونت اجتماعی شهرداری منطقه دراین دیدارها گفت: در اوج ویروس کووید ۱۹ مدیریت شهری شهرداری منطقه عزم خود را جهت همکاری و همیاری با کادر درمان جزم کرده وبا تمام نیرو هم پای کادر درمان بوده وخواهد بود 
  وی افزود: در این میان همکاری بامرکز بهداشت غرب جهت اجرای طرح شهید سلیمانی در شناسایی و غربالگری شهروندان وهمچنین اختصاص دادن فضا جهت واکسیناسیون شهروندان گوشه ای از فعالیت های شهرداری منطقه در همکاری کادر درمان  است که این فعالیت ها در روند کاهش ویروس کووید۱۹ و تسریع در کار درمان در سطح منطقه می توان مفید باشد .
 خامسیان به رشادت ، از جان گذشتگی و ایثار مدافعان سلامت که کمتر از دفاع رزمندگان در دوران دفاع مقدس جنگ نبوده اشاره کرد و گفت: چنین ایثار و رشادتی در صحنه روزگار ماندگار خواهد شد.
 همچنین به مناسبت روز پزشک ویژه برنامه های شامل تقدیر ، تکریم و اهدا هدایا از زحمات مدافعان سلامت (درمانگاه شهرداری منطقه۹ ، مرکز بهداشت غرب ، بیمارستان شهید شریعت رضوی )، با حضور مدیران ارشد شهری،  برنامه های خلاقانه همچون ارتقای آگاهی شهروندان ، وبینار تخصصی با موضوع باید ها و نبایدهای واکسیناسیون و یاد بود مدافعان سلامت انجام شد.
 دراین دیدار هااز سرکار خانم دکتر شیرین آزرم منش در بیمارستان شهید شریعت رضوی که جزء اولین افراد در تشخیص کرونا و ثبت سیستمی در قم بودند تقدیر و تشکربه عمل آمد.
 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب