امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55766 تاریخ انتشار: جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مرتضی رحمان زاده تشریح کرد؛

اقدامات شهرداری منطقه۲۲ در ایام محرم

خبرایران : شهردار منطقه ۲۲ اقدامات فرهنگی، تبلیغی و خدماتی این منطقه را در ایام محرم را تشریح کرد.
اقدامات شهرداری منطقه۲۲ در ایام محرم
به گزارش خبرایران از روابط عمومی روابط عمومی منطقه ۲۲ :مرتضی رحمان زاده در تشریح اقدامات ویژه این منطقه در ایام محرم گفت: شهروندان مومن و متعهد منطقه ۲۲ همانگونه که به برگزاری مراسم های عزاداری علاقه نشان دادن به همان نسبت به سلامتی خود و دیگران نیز اهمیت دادن و دستورالعمل های بهداشتی و کرونایی رعایت کردند.                         
رحمان زاده با اشاره به برگزاری متفاوت امسال با شرایط کرونایی گفت :  تلاش شده است  فضاسازی بصری در این منطقه و سیاه پوش کردن اماکن عمومی ، انجام تبلیغات محیطی و نصب حجم های موقت عاشورایی به گونه ای باشد که عزادار بودن شهر جلوه نمایی کند.
وی افزود :مدیرت شهری منطقه ۲۲ تلاش کرده است با همراهی و هم افزایی با هیئت های مذهبی و مساجد ،برگزاری مراسم محرم حسینی  با کمترین مشکلات و با بهترین کیفیت برگزار گردد.
شهردار منطقه ۲۲ در تشریح دیگر اقدامات در ایام محرم که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت گفت: مراسم با شکوه «شبهای دلتنگی» در جزیره تنب کوچک دریاچه شهدای خلیج فارس،مراسم تعزیه خوانی حسینی در شهرک گلستان،مراسم عزاداری بیاد شهدای هشت سال دفاع مقدس در تپه نورالشهدا ،مراسم خیمه سوزان و شام غریبان در محلات ، مراسم باشکوه شام غریبان امام حسین«ع» با همکاری بنیاد بین المللی «صلوات»،تهیه سبد های کمک مومنانه و توزیع بین نیازمندان در نواحی شش گانه منطقه با همکاری خیرین و بسیج ، برگزاری مراسم سنتی چهارپایه خوانی در محلات و درب منزل شهدا منطقه، برگزاری همه روز مراسم «زیر آسمان روضه» با حضور بانوان عاشورایی در بوستان ریحانه،  توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده ، اجرای طرح های فوریتی نگهداشت شهر به صورت روزانه به منظور خدمت رسانی به عزاداران حسینی و همچنین اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی از دیگر اقدامات بوده است.
رحمان زاده یکی از ارزشمند ترین برنامه هایی که در آن حضور داشت را، برگزاری مراسم چهار پایه خوانی مقابل درب منزل شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.              
شایان ذکر اجرای طرح ویژه نگهداشت شهر در ایام تاسو عا و عاشورای حسینی در این منطقه موجب رضایتمندی شهروندان،  عزاداران حسینی و همچنین اعضای شورایاری محلات شده است.      
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب