امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55747 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اهدای درآمدهای آواهای انتظار ویژه محرم به سازمان بهزیستی

خبرایران : تمامی مشترکان همراه اول با فعالسازی آواهای انتظار ویژه محرم، در کار خیر سهیم می‌شوند.
اهدای درآمدهای آواهای انتظار ویژه محرم به سازمان بهزیستی

به گزارش خبرایران از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری برای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، آواهای انتظار ویژه این ماه نیز ارائه شد.

آواهایی نظیر «سلام بر محرم با صدای مهدی میرداماد و کد 18472»، «مقتل امام حسین با صدای نادر جوادی اردبیلی و کد 46760»، «ارباب عاشقی با صدای محسن ابراهیم زاده و کد 14249»، «سلام آقا با صدای حسین خلجی و کد 26490»، «اباعبدالله با صدای میثم خدادوست و کد 15709» و «ای ارباب دلم با صدای محمدحسین حدادیان و کد 10654» که کاربران برای فعالسازی تنها کافیست کد موردنظر را به 8989 ارسال کنند.

کاربران در صورتیکه سرویس آوای انتظار خط خود را فعال کنند، کسانیکه با ایشان تماس می گیرند به هنگام انتظار به جای بوق معمولی، آهنگ انتخابی کاربر را می شنوند؛ این سرویس نیازی به تنظیمات گوشی ندارد و با هر نوع گوشی می توان از این سرویس استفاده کرد.

هزینه ماهیانه این آواهای ویژه که به مناسبت ماه محرم ارائه شده 300 تومان بوده که با تفاهم صورت گرفته به سازمان بهزیستی اهداء خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب