امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55663 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهزیستی در عزای سرور و سالار شهیدان سیاه پوش شد

خبرایران : امروز، سه‌شنبه، اولین روز از محرم ۱۴۴۳ هجری قمری، ماه حزن و اندوه برای اهل بیت عصمت و طهارت است، حزن و اندوهی که هیچگاه تسکین نمی‌یابد.
بهزیستی در عزای سرور و سالار شهیدان سیاه پوش شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سیدالشهداء، حضرت امام حسین (ع)، ساختمان ها و مراکز سازمان بهزیستی با پرچم های مزین به نام اباعبدالله الحسین و یاران با وفای ایشان سیاه پوش شد.

 امسال نیز مانند سال های گذشته با شور و عشق خاص کارکنان ستادی و مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی با پخش نوحه، نصب پرچم و ریسه های مشکی و نصب کتیبه اقدام به سیاه پوش کردن فضا و محیط کاری خود کرده اند.

بر اساس این گزارش نصب پرچم، بیرق و نمادهای عاشورایی در معابر و خیابان‌های شهرها و روستاهای کشور نشانگر حال و هوای عزاداری و بیانگر عزم جدی سوگواران برای برگزاری آیین ها در دومین محرم کرونایی است که با توجه به شرایط خاص کشور در بحران کرونا، با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی همراه خواهد بود. 

این رویداد فرهنگی و مذهبی به صورت همزمان در همه مراکز سازمان بهزیستی برگزار می شود و همه ادارات و مراکز بهزیستی در استان‌ها با سیاهپوش کردن محیط کاری به استقبال ماه محرم رفتند.

 شایان ذکر است سوگواره های مذهبی برای فرزندان و مددجویان بهزیستی و همچنین آیین های عزاداری سرور و سالار شهیدان نیز با محدودیت های کرونایی و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی برگزار خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب