امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55631 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی توکلی اعلام کرد؛

آماده سازی بوستان جدیدالاحداث وصال برای کاشت فضای سبزدر منطقه ۱۹

خبرایران : شهردار منطقه ۱۹ از اجرای عملیات لوله کشی و آبرسانی در بوستان وصال به منظور آماده سازی بستر آن برای کاشت فضای سبز خبر داد.
آماده سازی بوستان جدیدالاحداث وصال برای کاشت فضای سبزدر منطقه ۱۹
به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این فعالیت در قالب خاکبرداری، خاکریزی، نخاله کشی و تسطیح و همچنین ۷۵۰ متر لوله کشی در این بوستان ۳ هکتاری در حال انجام است.
 او افزود: با اتمام این عملیات بستر بوستان جدید وصال برای کاشت گونه های درختی و درختچه های مقاوم در شرایط کم آبی همچون زیتون تلخ، ابریشم متری، توری، ختمی، پیراکانتا، گل های رز و نسترن و ... آماده می شود.
توکلی با اشاره به احداث ۴ برج نوری ۹ متری به منظور تأمین روشنایی این بوستان بیان کرد: در مراحل بعدی نیز ضمن اجرای کف پوش بتنی رنگی، نیمکت و سطل های زباله در آن جانمایی و نصب خواهد شد.
او یادآور شد: بوستان وصال در راستای بهینه سازی اوقات فراغت شهروندان و ارتقاء کیفیت محیطی محله، جنب خیابان 20 متری شهرک وصال احداث شده است.
این مسئول در ادامه به اجرای فعالیت تکمیل فضای سبز رفیوژ وسط تقاطع غیر همسطح سه راه باقرشهر اشاره و اظهار کرد: این عملیات در قالب ترمیم و بازسازی فضای سبز در محل اتصال با جاده قدیم قم بطول ۵۰۰ متر در حال تکمیل است.
شهردار منطقه همچنین به بخشی از اقدامات اجرایی برای نگهداشت شهر پرداخت و گفت: به منظور بهینه سازی مصرف برق، تمام پایه چراغ های بوستان های کوشان و الجواد با استفاده از پروژکتورهای COB تعویض شد.
علاوه بر این طی اقدامات اخیر، فنس های دو بوستان نرگس و باران ترمیم و رختکن زمین فوتبال بوستان شقایق نیز بازسازی شده است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب