امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55562 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور رضا رجب زاده ؛

آیین سیاه پوشی عزای حسینی در منطقه ۲۱ برگزار شد

خبرایران : با حضور رضا رجب زاده شهردار منطقه۲۱، معاونین، مدیران ارشد، ائمه جماعات، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار و گروه ها و اقشار مختلف جامعه شهروندی "آیین سیاهپوشی عزای حسینی" در آستانه فرا رسیدن ماه محرم الحرام برگزار شد.
آیین سیاه پوشی عزای حسینی در منطقه ۲۱ برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رضا رجب زاده شهردار این منطقه در ابتدای این مراسم معنوی گفت: اسلام به محرم و صفر زنده است و تمامی عزت و اقتدار دین مبین اسلام در این دو ماه پر شان و منزلت خلاصه می شود.

وی در ادامه افزود: مجموعه مدیریت شهری منطقه۲۱ علاوه بر سیاه پوشی معابر پرتردد و میادین ورودی غربی پایتخت در دو ماه محرم و صفر، نسبت به اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی متناسب با این ایام و همکاری با مساجد، هیئات مذهبی و حسینیه ها اقدام خواهد کرد.

لازم به ذکر است، در این مراسم معنوی علاوه بر سخنرانی در خصوص فضیلت و منزلت ماه های محرم و صفر، مدیحه سرایی، عزاداری و سینه زنی در رثای امام شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام نیز انجام گرفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب