امروز: شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/11]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55561 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران صورت گرفت؛

بازدید میدانی و ارزیابی پروژه های شهری منطقه ۲۱

خبرایران : به منظور بازدید میدانی و بررسی ارزیابی پروژه های سطح منطقه ۲۱، حمید محسنی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و هیات همراه، در منطقه ۲۱ حضور یافتند.
بازدید میدانی و ارزیابی پروژه های شهری منطقه ۲۱

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ حمید محسنی در نشست با شهردار و مدیران شهری منطقه ۲۱ ضمن اعلام رضایت از روند خدمت رسانی  به شهروندان در منطقه ۲۱ گفت: گزارش و آمارهای ارسالی همکاران از وضعیت رو به بهبود خدمت رسانی در منطقه حکایت دارد و امیدواریم این روند بهبود همچنان ادامه داشته باشد.

رضا رجب زاده شهردار منطقه نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات دوره تصدی خود در حوزه‌های عمرانی،اجتماعی و فرهنگی ، خدمات شهری، برنامه ریزی ، سرمایه انسانی ، رسیدگی پیام های مردمی و غیره به تشریح مهمترین دستاورد های منطقه پرداخت و گفت:  طی چند ماه گذشته  طرح ها و برنامه های مختلفی را در راستای آبادانی و تحقق چشم‌انداز توسعه این منطقه پیگیری و اجرا کردیم که خوشبختانه امروز شاهد تحقق بسیاری از این اهداف هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرداری منطقه ۲۱ شهرک ها و محله های متعدد با جمعیت ۲ تا ۳ هزار نفری دارد، ما سعی نموده ایم که با ایجاد پروژه های مختلفی بر اساس سلیقه های متفاوت شهروندان، رضایت آنان را جلب کنیم. از جمله این طرح ها، طرح محله آرایی بود که  همه عوامل اجرایی اجتماعی فرهنگی و عمرانی خدمات شهری و همه همکاران دخیل بودند به صورت مداوم و شبانه روز در کوچه پس کوچه های محلات در تلاش بودند و شهروندان نیز این موضوع را به خوبی حس کردند.

شهردار منطقه در خصوص کمیسیون ماده ۱۰۰ نیز گفت : ما در جایی که حمایت ما از صنعت به این معنا باشد که به واسطه عدم اجرای رای، یک پیشرفت یا یک کارآفرینی در منطقه ایجاد می‌شود در این خصوص حتما ملاحظه صنعت را خواهیم کرد.

وی همچنین نسبت به حوزه اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: ما در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب خدمات بسیار زیادی در حوزه زیرساختی در کشور انجام داده ایم، خدماتی که میلیاردها دلار در زمان خودش هزینه شده ولی حس مردم نسبت به خدمات حس خوبی نیست و علت آن هم چیزی نیست جز عدم پرداختن به موضوعات اجتماعی.

وی گفت: وظیفه ما به عنوان شهرداری این است که فعالیت تمام کنشگرانی که میشود در چارچوب مدیریت محلات عملکردی داشته باشند را تسهیل کنیم  و امکان فعالیت گروه های مختلف فرهنگی اجتماعی را ایجاد کنیم  تا دایره ذینفعان توسعه پیدا کند.

لازم به ذکر است، صبح امروز مهندس محسنی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و هیات همراه ،شهردار منطقه ، معاونین و شهرداران نواحی پس از غبارروبی و ادای احترام به شهدای گمنام شهرک استقلال از پروژه های در دست اقدام منطقه ۲۱ از جمله؛ احداث مسیر دوچرخه بلوار گلها و بلوار یاس، تقاطع غیرهمسطح فتحباغستان،  فاز سوم پروژه دو گاز، مرکز تولیدات گل و گیاه، احداث پل چپگرد غیر همسطح آزادراه شهید فهمیدهبلوار شیشه مینا و موزه خودرو بازدید نمودند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب