امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55554 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی توکلی اعلام کرد؛

بهره مندی 1500 دانش آموز منطقه 19 از آموزش های آنلاین شهروندی

خبرایران : شهردار منطقه 19 از برگزاری آموزش های آنلاین شهروندی با هدف انتقال مهارت های عمومی و تخصصی به دانش آموزان و بهره مندی 1500 دانش آموز خبر داد.
بهره مندی 1500 دانش آموز منطقه 19 از آموزش های آنلاین شهروندی
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی با اعلام این خبر افزود: : این کلاس ها در شرایط شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی با محوریت ترافیک و آلودگی هوا، حقوق و تکالیف شهروندی، محیط زیست و پسماند، ایمنی و مدیریت بحران، زیست مسئولان شهری، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در دو بخش ستادی (سایت شهردار مدرسه و سایت نوجوانستان) و منطقه‌ای (سامانه شاد و گروه های مجازی مدارس) با استقبال بالای دانش آموزان اجرا شد. 
این مسئول اظهار کرد: با توجه به رتبه بندی و ارزیابی دانش آموزان شرکت کننده بر اساس کیفیت و میزان حضور در کارگاه ها ، 5 دانش آموز برگزیده و در پایان دوره ها  از آنان تقدیر شد. 
او همچنین به اختتام طرح حامی ایمنی ویژه دانش آموزان مقاطع ابتدایی منطقه اشاره و بیان کرد: این طرح در قالب آموزش مفاهیم ایمنی و پیشگیری از آتش سوزی با بهره مندی 240 دانش آموز مقطع ابتدایی در سایت نوجوانستان برگزار شده که در پایان با برگزاری آزمون نهایی 20 دانش آموز برگزیده انتخاب شدند. 
توکلی خاطرنشان کرد: به كليه برگزيدگان حكم حامي ايمني امضاء شده توسط رئيس سازمان آتش نشانی و کاور و کلان آتش نشان اهدا می شود. ضمن اینکه با توجه به لزوم حفظ فاصله گذاري تعدادي از دانش آموزان برگزیده به نمایندگی از سایر دانش آموزان احكام خود را از معاونت اجتماعي این منطقه دريافت کرده و ساير احكام نیز از طریق مدارس به دانش آموزان منتخب، اهدا خواهد شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب