امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55537 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

هرمز عطایی در گفتگو با خبر ایران اعلام کرد؛

نیکاتک در مجموع برای ۲ هزار نفر اشتغالزایی انجام داده است/ جوانان۲۰ تا۴۰ سال با مدرک دیپلم پس از آموزش و دوره کارآموزی در نیکاتک جذب و مشغول به کار می شوند

خبرایران : مدیرعامل شرکت تکنولوژی هوشمند نیکاتک گفت : امروز طرحی را بنیان نهادیم که جوانان بین ۲۰ تا ۴۰ سال حتی با مدرک دیپلم این امکان برای آنها فراهم شده که تحت آموزش برنامه‌نویسی نیکاتک قرار بگیرند، وپس از آموزش و دوره کارآموزی جذب و مشغول به کار شوند .
نیکاتک در مجموع برای ۲ هزار نفر اشتغالزایی انجام داده است/ جوانان۲۰ تا۴۰ سال با مدرک دیپلم پس از آموزش و دوره کارآموزی در نیکاتک جذب و مشغول به کار می شوند

هرمزعطایی مدیرعامل شرکت تکنولوژی هوشمند نیکاتک درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : مدیرعامل شرکت تکنولوژی هوشمند نیکا با برند نیکاتک هستم و ما در ۵ حوزه خدماتی را ایجاد کرده ام  که به اهتمام همین خدمات نزدیک به ۴۵۰ دفتر فیزیکی در سطح کشور ایجاد و در حال حاضر حدود ۱۳۰۰ دفتر در حال احداث است.

عطایی تاکید کرد : درهردفتر نمایندگی برای ۴ تا ۵ نفر اشتغالزایی ایجاد شده و در مجموع برای ۲ هزار نفر اشتغالزایی  نموده ایم. ضن اینکه لازم به ذکر است ما در  نیکاتک روز اولی که شروع بکار کردیم ، ۵ تا ۱۰ نفر برنامه‌نویس تمام وقت و پاره وقت  بیشتر نداشتیم  و اما الآن طرحی را بنیان نهادیم که جوانان بین ۲۰ تا ۴۰ سال حتی با مدرک دیپلم این امکان برای آنها فراهم شده که تحت آموزش برنامه‌نویسی نیکاتک قرار بگیرند، وپس از آموزش و دوره کارآموزی جذب و مشغول به کار شوند .

وی عنوان داشت : اکنون در حدود ۸۰ نفر برنامه‌نویس آماده کردیم که در مجموعه خودمان مشغول بکار هستند و توانسته‌ایم قدم مثبتی در انجام این کار برداریم و به امیدواریم روزی که بتوانیم حداقل دفاتر نمایندگی مان در کشور به تعداد ۲۰۰۰ برسد.

عطایی درخصوص ارائه خدمات به مشتریان خود هم افزود : ما خدماتی که به مردم ارائه می‌دهیم، در زمینه بانکداری باز، در زمینه بیمه‌ای، در زمینه امور خدمات استعلامی عمومی سازمان‌ها و ارگان های دولتی و خصوصی ، خدمات تلفن‌های گویا ی اینترنتی و خدمات حوزه پرداخت (در ۵ حوزه) می باشد .

وی درپایان سخنان خود گفت:  ان شاالله در سراسر کشور با ایجاد ۲۰۰۰ دفترحداقل برای ۱۰ هزار نفر بطور مستقیم و برای ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر به صورت غیر مستقيم اشتغالزایی ایجاد خواهیم کرد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب