امروز: پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/02]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55536 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مصطفی شایان درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

مدیران برتر و ارزش آفرین ملی سال ۱۴۰۰ انتخاب ، شناسایی و تجلیل شدند/ سایت مرکز خرید سارا صدرا درخدمت صاحبان کسب و کارهای مجازی است

خبرایران : ایده‌پرداز و بنیانگذار اولین مرکز خرید مجازی در اینستاگرام ایران با برند «مرکز خرید سارا صدرا» گفت : جلاس سراسری تجلیل ازمدیران برتر وارزش آفرین ملی در سال ۱۴۰۰به دلیل رفتارها و اعمالی که در مجموعه‌های ایجاد اشتغال و کارآفرینی شکل گرفته و برمبنای ارزیابی‌هایی انجام ده مدیران برتر و ارزش آفرین ملی سال ۱۴۰۰ انتخاب و شناسایی تجلیل شدند.
مدیران برتر و ارزش آفرین ملی سال ۱۴۰۰ انتخاب ، شناسایی و تجلیل شدند/ سایت مرکز خرید سارا صدرا درخدمت صاحبان کسب و کارهای مجازی است

مصطفی شایان ایده‌پرداز و بنیانگذار اولین مرکز خرید مجازی در اینستاگرام ایران با برند «مرکز خرید سارا صدرا» اظهارداشت : اجلاس سراسری تجلیل ازمدیران برتر وارزش آفرین ملی در سال ۱۴۰۰به دلیل رفتارها و اعمالی که در مجموعه‌های ایجاد اشتغال و کارآفرینی شکل می‌گیرد، توسط مجموعه هایی مثل دانشگاه تهران، فرمانداری تهران،وزارت ورزش و جوانان،  وزارت صنعت معدن تجارت،  وزارت آموزش و پرورش و مجموعه‌های دیگر انجام دادند و ارزیابی‌هایی اتفاق افتاد و برمبنای آن، مدیران برتر و ارزش آفرین ملی سال ۱۴۰۰ را انتخاب و شناسایی کردند و در این اجلاس تصمیم بر آن شد که تجلیل از مجموعه‌ها انجام شود.

شایان تصریح کرد : از مهمترین مهمانان برنامه می‌توان به نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، جناب آقای دکتر آیت‌الله ممیز عضو محترم هیئت علمی دانشگاه تهران، فرمانداری تهران، وزارت ورزش و جوانان و صاحبان کسب و کار و مشاغل برتر در سطح کشور، اشاره کرد.

وی افزود : بنده در اینجا از برگزارکنندگان اجلاس و مجموعه‌هایی که بررسی و تحلیل‌شان را جهت شناسایی مدیران برتر و ارزش آفرینان انجام دادند تشکر می‌نمایم. لازم به ذکر است ، مرکز خرید سارا صدرا فضایی را در حوزه ایجاد اشتغال و کارآفرینی ایجاد کرده با نگاه حمایت مادی و معنوی از صاحبان کسب و کار در فضای مجازی خصوصا در حوزه اینستاگرام ایران است.  

شایان خاطرنشان کرد :  ما در فضا و ظرفیت سایت مرکز خرید سارا صدرابه آدرس (www. sarasadra.com ) و در فضای اینستاگرام به آدرس @sarasadra_ir هستیم. درخدمت صاحبان کسب و کارهای مجازی هستیم ، ما دراولین مرکز خرید مجازی ساراصدرا تا کنون در حدود ۲۰۰۰ پیج (صفحه) کاری صاحبان کسب و کار مجازی را  در ۱۳ عنوان پرمخاطب شامل : کیف و کفش ، مانتو و روسری ،لباس زنانه،لباس مردانه ،سیسمونی ،صنایع دستی ،غذا و شیرینی ، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیبایی پزشکی، لوازم ورزشی ،لوازم خانگی، اسباب بازی و زیورآلات را داریم و  در مرکز خرید سارا صدرا به آنها خدمت رسانی می‌کنیم . و در خدمت دیگر صاحبان کسب و کار جهت عضویت در مرکز خرید هستیم .

وی ابرازداشت : همه صاحبان کسب و کار و مشاغل در این حوزه به عرضه محصول و خدمات مشغول می باشند و خریداران و فروشندگان با خیال راحت و در یک محیط امن در فضای مجازي به خرید و فروش می پردازند. و در پایان آرزوی موفق بیشتر را برای همه شهروندان میهن ایران اسلامی عزیزمان دارم .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب