امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55535 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نگاهی اجمالی به اولویت‌های ال‌جی در زمینه پایداری

خبرایران : ال‌جی در سال ۲۰۱۸ اهداف مدیریت پایدار و استراتژی خود را برای دستیابی به آن‌ها اعلام نمود. در اوایل سال جاری میلادی، ال‌جی اجرای دستورالعمل‌های مبتنی بر ESG (حکمرانی زیست‌محیطی، اجتماعی و شرکتی) را آغاز کرد که عمدتاً ریشه در اهداف پایداری دارد. پس‌ازآن ال‌جی در ۲۱ جولای گزارش پایداری ۲۰۲۱ خود را منتشر کرد که در حقیقت کارنامه فرآیند پیشرفت این شرکت طی سه سال گذشته بود.
نگاهی اجمالی به اولویت‌های ال‌جی در زمینه پایداری

ال‌جی در سال ۲۰۱۸ اهداف مدیریت پایدار و استراتژی خود را برای دستیابی به آن‌ها اعلام نمود. در اوایل سال جاری میلادی، ال‌جی اجرای دستورالعمل‌های مبتنی بر ESG (حکمرانی زیست‌محیطی، اجتماعی و شرکتی) را آغاز کرد که عمدتاً ریشه در اهداف پایداری دارد. پس‌ازآن ال‌جی در ۲۱ جولای گزارش پایداری ۲۰۲۱ خود را منتشر کرد که در حقیقت کارنامه فرآیند پیشرفت این شرکت طی سه سال گذشته بود.

در اینجا به برخی اولویت‌های کلیدی ESG ال‌جی و اهداف آینده آن نگاهی خواهیم انداخت.

نکته اصلی در تلاش‌ها و برنامه‌های ESG ال‌جی حرکت به سوی صفر رساندن تأثیرات منفی زیست‌محیطی در فعالیت‌های تجاری شرکت است. موفقیت مطلوب ال‌جی، دستیابی به نرخ بازیافت زباله ۹۵ درصدی در مراکز تولیدی، کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در فرآیند تولید به نصف میزان انتشار سال ۲۰۱۷ و مهم‌تر از همه رسیدن به استفاده ۱۰۰ درصدی از انرژی تجدید پذیر تا سال ۲۰۵۰ است.

ال‌جی سرمایه‌گذاری سنگینی در طراحی محصولات و خدمات متمرکز بر آینده پایدار انجام داده و نزدیک به ۲۰۰۰ محصول ال‌جی تا سال ۲۰۱۹ توسط نهادهای صدور گواهینامه عناوین مسئولیت‌پذیری زیست‌محیطی را از آن خود کردند. سال گذشته ۴۳۲ محصول (از نمایشگرها و کامپیوترها تا دستگاه‌های تهویه مطبوع و یخچال‌ها) موفق به کسب گواهینامه Energy Star از آژانس حفاظت از محیط‌زیست ایالات‌متحده (EPA)‌ و وزارت انرژی (DOE) این کشور شدند.

برای مشارکت در خلق یک جامعه فراگیر، ال‌جی فعالیت‌های متنوعی برای ترویج و ارتقا همزیستی جامعه و تجارت، با تمرکز فراوان بر توانمندسازی جوامع محلی به اجرا گذاشته است. برای مثال، تاکنون بیش از ۷۱۰۰۰ نفر در برنامه Technology That Cares ال‌جی برای بهبود رفاه اجتماعی از طریق تکنولوژی و محصولات ال‌جی شرکت کرده‌اند و تقریباً ۲.۸ میلیون نفر در سراسر جهان در طرح مبتکرانه Trustworthy Partnership برای حمایت از رشد و استقلال شرکای تجاری ال‌جی مشارکت دارند.

علاوه بر این، ال‌جی به اهمیت خلق ارزش اجتماعی از طریق بهبود دسترسی به محصولاتش برای تمامی مشتریان آگاه است و همواره سعی نموده تا همه مشتریان بتوانند از منافع این محصولات بهره‌مند شوند. از طریق کاربرد متفکرانه فناوری‌ها و راهکارها در ابتدای مرحله توسعه محصول، ال‌جی اطمینان می‌یابد که محصولاتش برای سالمندان، افراد دارای معلولیت و سایر مصرف‌کنندگان با مشکلات جسمانی دسترس‌پذیرتر و قابل‌استفاده‌تر باشند.

باوجود همه چالش‌ها، رهبری ال‌جی متعهد به رعایت ESG و توسعه یک سیستم مدیریت ESG است تا با درونی‌سازی فرهنگ ESG در شرکت، تنوع، آگاهی و شفافیت را افزایش دهد. سفر به‌سوی توسعه پایدار از طریق افزایش حداکثری ارزش‌های مثبت زیست‌محیطی و پیگیری رشد فراگیر، درنهایت همان چیزی است که فلسفه «زندگی خوب است» ال‌جی آن را دنبال می‌کند.

برای دانلود گزارش کامل و کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح‌های جامع ESG ال‌جی اینجا کلیک کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب