امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55532 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

از سال گذشته تاکنون ؛

نزدیک به 4 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در معابر منطقه 11 اجرا شد

خبرایران : شهردار منطقه 11 از اجرای نزدیک به 4کیلومتر مسیر دوچرخه سواری از سال گذشته تاکنون در خیابان های بخش مرکزی شهر تهران خبر داد.
نزدیک به 4 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در معابر منطقه 11 اجرا شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، نصراله آبادیان در این باره گفت: در راستای اجرای پروژه های ارتقای کیفیت زندگی در محله های مرکزی شهر تهران، پروژه های کوچک مقیاس با هدف رفع معضلات شهری در دست اقدام است که از این دست می توان به اجرای بیش از 3هزار و پانصد متر طول مسیر دوچرخه سواری از سال 1399 تاکنون اشاره کرد که از سوی معاونت های فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک اجرا شده است.
 
آبادیان افزود: همچنین اجرای پیاده رو بتنی توسط معاونت فنی و عمرانی در خیابان حیدری فرد حد فاصل خیابان ابوسعید تا اسدی منش که با انجام مناسب سازی مسیر تردد نابینایان و معلولان انجام شده است؛ به طول 250 متر به پایان رسید.
 
شهردار منطقه 11 ادامه داد: پیاده رو سازی ها به نحوی انجام می شود که با اجرای جداول عرضی در مقطع پیاده رو امکان ورود و تردد وسایل نقلیه در آن ها وجود ندارد.
 
او همچنین با بیان این که از سال گذشته تاکنون 3هزار و 585 متر طول مسیر دوچرخه سواری در سطح منطقه اجرا شده است؛ توضیح داد: مسیر دوچرخه سواری در خیابان های هاتف، امام خمینی (ره)، کاشان ، شوش شرقی و مولوی در ماه های قبل اجرا شده و مسیر دوچرخه سواری که در خیابان حافظ از محور انقلاب شروع شده تا حد فاصل خیابان نوفل لوشاتو و جمهوری ادامه یافته است.
 
به گفته آبادیان 46 پروژه توسعه محله ای در سطح منطقه 11 در دست اجراست که شامل بازپیرایی و مرمت بوستان ها، ساماندهی پیاده روها، مرمت جداره های تاریخی، ایجاد فضای سبز، احداث کانال هدایت آبهای سطحی و ایجاد فضای بازی کودکان می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب