امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55475 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حسن صفات اعلام کرد؛

توسعه شبکه جمع آوری آبهای سطحی منطقه2

خبرایران : در راستای سیاستهای شهرداری تهران در توسعه تکمیل و به روز کردن شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی این طرح عمرانی در بزرگراه شهیدچمران و بخشی از معابرمنطقه2 اجرایی شد.
توسعه شبکه جمع آوری آبهای سطحی منطقه2
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه2،حسن صفات ،شهردار منطقه  با اعلام این خبر گفت:بزرگراه شهید چمران یکی از محورهای اصلی پایتخت است وبا توجه به تغییر و تحولات ساختاری ایجاد شده  در بدنه  این بزرگراه که مشکلاتی را درجمع آوری و هدایت آب‌های سطحی ایجاد کرده بود، احداث کانال جمع آوری آبهای سطحی به عنوان یکی از اولویت طرح ها در دستور کار منطقه قرار گرفت.
وی افزود: توسعه شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی  خیابان های ایثار و ابراهیمیان  از دیگر اقدامات اجرایی دراین زمینه است 
به گفته وی دراین طرح عمرانی، لوله گذاری به سایز 800 و اجرای بتن روی لوله ها و همچنین پیاده روسازی مسیر لوله گذاری انجام شد.
شهردار منطقه 2 با اشاره به اینکه شبکه جمع آوری آبهای سطحی بزرگراه چمران در ۵ فاز طراحی و پیش بینی شده است  گفت: در سال های گذشته دوفاز آن شامل کانال شرقی بزرگراه چمران حد فاصل دور برگردان شمالی تونل توحید تا میدان توحید و کانال خیابان گلبار تکمیل و به بهره برداری رسید.
وی افزود: به منظور هدایت آبهای سطحی ضلع غربی این بزرگراه یک کانال عرضی احداث شد که با تکمیل آن ،آبهای سطحی محور غربی بزرگراه شهید چمران و انهار شمالی و جنوبی خیابان ستارخان از طریق اجرای یک شفت به کانال اصلی منتقل می شود.با احداث این کانال عرضی ، علاوه بر مرتفع شدن مشکل آبگرفتگی میدان توحید ،ضریب ایمنی تونل توحید نیز افزایش یافت.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب