امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5545 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اول مهرماه آخرین مهلت باز ثبت نام اعضای صندوق اعتباری هنر

کلیه اعضاء صندوق اعتباری هنر تا اول مهرماه فرصت دارند نسبت به نام نویسی و بهره مندی از خدمات این صندوق در سایت این سازمان اقدام نمایند.
اول مهرماه آخرین مهلت باز ثبت نام اعضای صندوق اعتباری هنر

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر از آنجا که صندوق اعتباری هنر قصد آن دارد کلیه خدمات خود را به صورت آنلاین به جامعه فرهنگ و هنر کشور ارائه نماید لذا کلیه اعضا صندوق که قبلا نسبت به ثبت نام و عضویت در این صندوق اقدام نموده اند ملزم هستند در مهلت مقرر نسبت به باز ثبت نام و بهره مندی از خدمات صندوق اقدام نمایند.

در راستای نیل به اهداف نوین صندوق اعتباری هنر و به منظور تکمیل و پالایش بانک اعضا، امکان دسته بندی در قالب گروه های تخصصی و ارائه خدمات مطلوب تر، کلیه اعضا صندوق اعتباری هنر حداکثر تا اول مهرماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت اینترنتی صندوق به نشانی http://honarcredit.ir/ نسبت به انجام تشریفات و نام نویسی اقدام تا به موقع از خدمات صندوق بهره مند گردند.

شایان ذکر است از آنجا که کلیه خدمات صندوق اعتباری هنر به صورت آنلاین ارائه خواهد شد لذا متقاضیان در سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی صندوق نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات اقدام نمایند.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب