امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55346 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سید علی مفاخریان اعلام کرد ؛

آماده‌سازی شرکت ساماندهی برای مقابله با پدافند غیر عامل در شهر

خبرایران : به گفته مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر سطح آسیب‌پذیری اموال و املاک این شرکت شناسایی و مقابله با‌ تهدیدها آموزش داده است.
آماده‌سازی شرکت ساماندهی برای مقابله با پدافند غیر عامل در شهر
به گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان در نشست مشترک نمایندگان سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اهمیت موضوع پدافند غیر عامل در مدیریت شهری اظهار کرد:  برابر بخشنامه‌های شهرداری تهران همه سازمانها و شرکت‌های شهرداری‌موظف به اجرای دستورالعمل‌های سازمان پدافند غیرعامل هستند و شرکت ساماندهی نیز  اقدام به تشکیل کار گروه  در این زمینه کرده‌است. 
وی با بیان این‌که آموزش‌های لازم برای آشنایی کارکنان با موضوعات پدافندی و صدور گواهی‌نامه معتبر ارائه شده است، افزود:  برای اجرای دستورالعمل ها  اقدام به برقراری ارتباط با اتحادیه ها،  اتاق اصناف تهران ، ری و شمیرانات کردیم تا واحدهای صنفی به عنوان مخاطبین اصلی را در جریان موضوعات قرار دهیم. 
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ادامه داد:  کلیه مراکز، صنایع و اصناف مرتبط با شرکت، سطح و نوع آسیب پذیری این اماکن شناسایی  و بانک اطلاعات دقیقی تهیه  و 
برای مشاوره  به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران ارسال شده است. 
مفاخریان با تاکید بر این که دو مرکز به عنوان پایلوت برای مقابله با پدافند غیر عامل انتخاب شده است، گفت: طرح مصون سازی پدافند شیمیایی برای  بازار کیمیا به عنوان  محل استقرار شیمیایی فروشان اجرا شده‌ است. همچنین مرکز همگانی خرید و فروش خودرو آیت الله سعیدی نیز با اجرای طرح مصون سازی  پدافند عادی یکی دیگر از اهداف مفابله با پدافند غیر عامل بود‌ .
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب