امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5534 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۹:۲۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بازخوانی داستان های کهن ایرانی در مجموعه «قصه های روباه»

مجموعه انیمیشنی «قصه های روباه» که روایتگر داستان های کهن ایرانی برای کودکان و نوجوانان ایران زمین است، به زودی از شبکه پویا پخش خواهد شد.
بازخوانی داستان های کهن ایرانی در مجموعه «قصه های روباه»

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شبکه پویا، عباس زاده کارگردان مجموعه «قصه های روباه» ایده اصلی داستان را الهام گرفته از متون ادبی و کهن فارسی نظیر کلیله و دمنه و مرزبان نامه و ادبیات شفاهی عنوان کرده است.

کارشناسان نیز معتقدند؛ باز آفرینی روایت های داستانی موجود در ادبیات غنی فارسی، آن هم با زبانی ساده و روان که برای مخاطب کودک و نوجوان  قابل فهم باشد، از مهمترین ویژگی های مجموعه انیمیشنی «قصه های روباه» است.

عوامل تولید «قصه های روباه» مدعی اند تمام تلاش خود را جهت تولید اثری مطلوب به کار بسته اند. کارگردان «قصه های روباه» در این باره می گوید: هدف ما این بود که درک درستی از کل کار در ذهن کودک باقی بماند. لذا برای دستیابی به این هدف سراغ داستان های ساده , روان و کودک پسند رفتیم.

بر اساس اعلام گروه سازنده مجموعه «قصه های روباه»، تولید این مجموعه انیمیشنی ماحصل جلسات متعدد گروه با مربیان کودک کانون پرورش فکری کودکان و روانشناسان حوزه کودکان بوده است.

این مجموعه انمیشنی در 26 قسمت 13 دقیقه ای و با بهره گیری از تکنیک دو بعدی تولید شده است.

علی حسن زاده و محمدباقر جعفرزاده به عنوان نویسنده در تولید این اثر نمایشی همکاری داشته اند.

انیمیشن «قصه های روباه» از روز پنج شنبه شیشم شهریورماه هر روز ساعت 16:25 از شبکه پویا پخش خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب