امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55309 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اعلام کرد؛

با تمام توان در خدمت خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز هستیم

خبرایران : رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران: با تمام توان در خدمت خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز هستیم و با افتخار به آنان خدمت می‌کنیم.
با تمام توان در خدمت خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز هستیم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، حجت الاسلام یوسف پور مدیر کلبنیاد شهید مازندران در راستای طرح سپاس به اتفاق مهندس محمدی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان از جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس تیمور امیری عیادت کرد.
حجت الاسلام دکتر یوسف پور ضمن بررسی روند درمان این یادگار دفاع مقدس، برای سلامتی و بهبودی این جانباز عزیز آرزوی صحت و سلامتی کرد و در رابطه با تهیه تجهیزات پزشکی برای این جانباز گرامی دستورات لازم را صادر نمود.
مدیر کل بنیاد شهید استان مازندران مسئله درمان و پرداخت به موقع هزینه‌های درمانی ایثارگران را یک امر مهم دانست و گفت: دفاتر پیشخوان، بیمه دی، خدمات و مراکز درمانی در سطح استان باید تسهیلات بهتری در اختیار خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران قرار دهند و در تعهدات خود نسبت به جامعه ایثارگری به موقع اقدام کنند.
ایشان عیادت از ایثارگران بستری در منزل، جویا شدن احوال این عزیزان و پیگیری نیاز‌های درمانی را از اولویت‌ها و مهمترین معروف‌های قابل توجه این اداره کل عنوان و اظهار داشت: این اسوه‌های مقاومت در دوران هشت سال دفاع مقدس جسم خود را برای دفاع از میهن اسلامی تقدیم کردند و امروز بهترین فرصت هست تا از این دلیر مردان خستگی ناپذیر تقدیر و تجلیل نمائیم.
رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود؛ با توجه به شرائط کرونایی علاوه بر دیدار حضوری (با رعایت پروتکل‌های بهداشتی) در منازل و نیز رعایت حال جامعه ایثارگری، از طریق تلفنی نیز مشکلات آنان مورد پیگیری و رسیدگی قرار می‌گیرد.
مدیر کل بنیاد شهید مازندران اضافه کرد: با تمام توان در خدمت خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز هستیم و کوچکترین کوتاهی در خدمت به ایثارگران پذیرفتنی نیست و این را باید در عمل به منصه ظهور برسانیم.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه جانبازان عزیز و سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: معروفی بالاتر از رسیدگی به اوضاع جسمانی و بعضا اقتصادی این عزیزان در مجموعه بنیاد شهید وجود ندارد که خوشبختانه در استان مازندران خدمات خوبی به خانواده‌های معزز شهیدان، جانبازان و ایثارگران ارائه می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب