امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55282 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

هاشم پور درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

مواد اولیه و واسطه ها در بازار بزرگترین مشکل تولیدکنندگان هستند/ کرونا باعث کسادی بازار، فلج کردن اقتصاد و بسته شدن راههای جذب مشتری شده است

خبرایران : مدیرعامل شرکت تولیدی کفش جزیره گفت : عمده ترین مشکلات تولید مواد اولیه و واسطه های موجود دربازار کسب و کارهستند که اجازه نمی دهند مواد اولیه بدون واسطه به تولید کننده برسد.
مواد اولیه و واسطه ها در بازار بزرگترین مشکل تولیدکنندگان هستند/ کرونا باعث کسادی بازار، فلج کردن اقتصاد و بسته شدن راههای جذب مشتری شده است

هاشم پور مدیرعامل شرکت تولیدی کفش جزیره درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : از سالهای ۷۰ وارد تولید کفش شدم که در ابتدا یک کارگاه کوچک با تعدادی چرخ های معمولی تک سوزنه  شروع به کار دوخت رویه کفش زنانه و مردانه به صورت جفت مزی برای شرکت های مختلف شدم.

هاشم پور تصریح کرد : کرونا متاسفانه تاثیرات منفی در کسب و کارما داشته است و بیماری باعث کسادی بازار ، فلج کردن اقتصاد و بسته شدن راههای جذب مشتری و تولید کننده شده است. البته تغییراتی هم در فروش داشتیم و باث شده که به فضای مجازی وابستگی بیشتری پیدا کردیم.

وی ادامه داد : متاسفانه یک تولید کننده بدون واسطه نمی تواند اجناس خود را به کشورهای دیگر صادر کند و نیاز به حمایت های زیادی دارد.

این تولید کننده تاکید کرد: عمده ترین مشکلات تولید مواد اولیه و واسطه های موجود دربازار کسب و کار اجازه نمی دهند مواد اولیه بدون واسطه به تولید کننده برسد. البته به تازگی شرکت هایی هم به عنوان تولید مواد «پلی اورتان» در بازار وارد شدد اند که مواد اولیه آنها بی کیفیت و کم کیفیت است و بازار را به جای اینکه به ثبات برساند باعث اختلال در کیفیت و پیچیده شدن این صنعت شده است.

هاشم پور ابرازداشت : متاسفانه برخی شرکت ها به جای اینکه مواد اولیه خود را مستقیم به تولید کننده برسانند از طریق بازار و واسطه هایی خودشان اختلالاتی در تولید و تشنج در بازار بوجود می آورند .

وی در پایان سخنان خود گفت:  به نظرم باید به صورت کاملا سهمیه ای و با استتفاده از پروانه کسب نیاز کارخانه مواد اولیه مستقیم به دست تولید کننده برسد ، تا در چنین شرایطی تولید کننده وکارآفرین بتواند به تولید خود ادامه دهد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب