امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55264 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ساعت کاری بانک کارآفرین در شعب یزد، کرمان و بیرجند

خبرایران : ساعت کاری بانک کارآفرین شعب استان یزد ، کرمان و بیرجند با نظر شورای هماهنگی بانکهای استان تا پایان مردادماه تغییر کردند.
ساعت کاری بانک کارآفرین در شعب یزد، کرمان و بیرجند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک کارآفرین، بنا به اعلام کمیسیون هماهنگی بانکهای استان یزد متناسب با تصمیم های جدید اتخاذ شده، ساعت کاری شعب بانک کارآفرین از روز شنبه ۱۹ تیرماه سال جاری تا پایان مردادماه تغییر کرده است.

بر این اساس ساعت کاری شعب یزد و صفائیه یزد در روزهای شنبه تا چهارشنبه برای حضور کارکنان ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و برای ارائه خدمات به مشتریان ۷:۰۰تا ۱۳:۰۰ خواهد بود.

ضمنا طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانکهای استان یزد، در این مدت کلیه دورکاری های کارکنان شعب بانک لغو می گردد.

 

اعلام ساعت کاری جدید شعب کرمان 

ساعت کاری شعب استان کرمان متناسب با نظر کمیسیون شورای هماهنگی بانکهای استان تا پایان مردادماه تغییر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، بنا به اعلام کمیسیون هماهنگی بانکهای استان کرمان متناسب با تصمیم های جدید اتخاذ شده، ساعت کاری شعب بانک کارآفرین از روز یکشنبه ۲۰ تیرماه سال جاری تا پایان مردادماه تغییر کرده است.

بر این اساس ساعت کاری شعب کرمان، بلوار نصر کرمان و بلوار طالقانی رفسنجان در روزهای شنبه تا چهارشنبه برای حضور کارکنان ۶:۴۵ تا ۱۳:۳۰ و برای ارائه خدمات به مشتریان ۷:۰۰تا ۱۳:۰۰ خواهد بود.

 

                                        

اعلام ساعت جدید فعالیت شعبه بیرجند

پیرونامه تعطیلی شعبه ابوذر بیرجند، ساعت فعالیت این شعبه تا اطلاع ثانوی تغییر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، بنا به اعلام کمیسیون هماهنگی بانکهای استان خراسان جنوبی، متناسب با تصمیم های جدید اتخاذ شده، ساعت کاری شعب بانک کارآفرین از روز شنبه ۱۹ تیرماه سال جاری تا اطلاع ثانوی تغییر کرد.

بر این اساس ساعت کاری شعبه مذکور  در روزهای شنبه تا چهارشنبه برای حضور کارکنان ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و برای ارائه خدمات به مشتریان ۷:۰۰تا ۱۳:۰۰ خواهد بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب