امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5525 تاریخ انتشار: شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بدلیل رفاقت با جواد نکونام؛

امیرحسین صادقی از استقلال می رود یا اخراج می شود

عصبانیت امیر قلعه‌نویی از صادقی تنها به ماجرای پنهان کردن مصدومیتش مربوط نمی‌شود. امیر از رفاقتی که صادقی با نکونام داشت نیز کاملا آگاه بود و او را حامی جواد می‌دانست. سرمربی استقلال این دوستی عمیق را که همواره سعی می‌شد از جانب صادقی و نکونام کتمان شود، برنمی‌تابید و کاپیتان تیم ملی را مخالف سرسخت خود می‌دانست و طبیعتا دوست نداشت از میان شاگردانش کسی با جواد زیاد دم‌خور شود.
امیرحسین صادقی از استقلال می رود یا اخراج می شود
به گزارش خبرایران، صادقی اما پیش از جام جهانی رفاقت خود را با نکونام به اوج رساند و برخی بر این باورند که اگر صادقی توانست به جایگاه ثابتی در تیم ملی دست یابد این حاصل رفاقت با نکونام است. دوستی صادقی با نکونام پس از ماجرای جراحی صادقی قبل از آغاز لیگ به یک ظن جدی بدل شده است.
نزدیکان قلعه‌نویی معتقدند که قلعه‌نویی این حرکت صادقی را نوعی ضربه زدن به او می‌داند که شاید ریشه‌هایش برگردد به رفاقت با نکونام. قلعه‌نویی چنان به این تصور مظنون است که شاید رفتار صادقی با خودش را نوعی کار انتقام جویانه در راستای اینکه او نخواست در فصل جاری با نکونام کار کند بداند.
در ظاهر، همه، ناراحتی قلعه‌نویی بابت اینکه صادقی پیش از فصل او را در جریان مصدومیتش قرار نداد را می‌بینند اما در بطن ماجرا جواد نکونام به عنوان ضلع سوم خودنمایی می‌کند و قلعه‌نویی را سخت به ماجرای رخ داده بدبین کرده است تا زمزمه‌های جدایی این مدافع پس از بازی با سایپا شنیده شود.
***
فردا نشست هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار می‌شود. معمولا اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال یکشنبه‌ها دور هم جمع می‌شوند تا پیرامون مسائل کلان گفت‌وگو کنند. نشست پیش رو اما با یک بحث غیراقتصادی مهم برگزار می‌شود.
در ظاهر شاید این نشست به مانند نشست‌های گذشته پیرامون مسائل مالی و اینجور بحث‌ها به نظر آید اما قرار است درباره ادامه همکاری امیرحسین صادقی با باشگاه استقلال تصمیم‌گیری شود. تعدادی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با ادامه حضور صادقی در استقلال مخالفند. مخالفتی که برخاسته از به وجود آمدن فضای بدبینی میان او و سرمربی استقلال است.
یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از ماجرای سه‌شنبه شب با افشارزاده تماس گرفت و به وی گفت که با توجه به فضای موجود دیگر صلاح نیست صادقی در استقلال بماند چراکه این مدافع به نوعی خیانت علیه استقلال محکوم شده و دیگر درست نیست که او در استقلال به فعالیت ادامه دهد و اگر برود بهتر است.
افشارزاده تصمیم‌گیری در این خصوص را به عهده امیر قلعه‌نویی سپرده اما دلایلی که آورده شده وی را نیز متقاعد کرده که اگر بحث کنار گذاشتن صادقی از استقلال مطرح شد، با این جدایی موافقت کند. احتمالا در نشست فردا تصمیم نهایی گرفته می‌شود و قلعه‌نویی نیز در جریان قرار خواهد گرفت. البته واکنشی که قلعه‌نویی پس از دیدن صادقی در ورزشگاه آزادی داشت، نشان از عمق ناراحتی او دارد و بعید است که دیگر این مدافع را بخواهد.
***
حتی اگر امیرحسین صادقی در استقلال بماند که احتمالش با فضای به وجود آمده بسیار کم است، او تا نیم‌فصل قادر به بازگشت نیست. صادقی جراحی فتق انجام داده که عمل بسیار دشواری است. بازگشت پس از این نوع جراحی لااقل 3، 4 ماه طول می‌کشد و نمی‌توان انتظار داشت که مدافع استقلال بتواند تا پایان نیم‌فصل برای این تیم بازی کند. تا آن زمان نیز حنیف عمران‌زاده به شرایط بازی برمی‌گردد و می‌تواند در ترکیب استقلال قرار بگیرد. شاید اگر صادقی هم زود برگردد و حتی اعضای هیات مدیره و خود قلعه‌نویی هم با بازگشتش موافقت کنند او به دلیل دوری از تمرینات نتواند به این زودی‌ها در ترکیب استقلال قرار بگیرد. با توجه به اتفاقاتی که رخ داد همانطور که گفتیم بعید است شاهد تداوم حضور صادقی در استقلال باشیم و جذب یک مدافع جدید برای استقلال قطعی است. تا آن زمان هاشم بیک‌زاده و مگویان جور غیبت مدافعان غایب را خواهند کشید و بازگشت عمران‌زاده می‌تواند از دغدغه‌های امیر قلعه‌نویی در این پست بکاهد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب