امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55156 تاریخ انتشار: جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه یک اعلام کرد؛

آراء ماده صد و تخلفات ساختمانی باید دغدغه مدیران شهری باشد

خبرایران : همه پرونده های دارای تخلفات ساختمانی آرای ماده صد و آخرین وضعیت آنها در نواحی دهگانه منطقه یک، توسط شهرداران نواحی جمع آوری و بروز رسانی می شود.
آراء ماده صد و تخلفات ساختمانی باید دغدغه مدیران شهری باشد
به گزارش  خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهرداری این منطقه در شورای معاونان و مدیران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مدیران شهری نواحی با جدیت گزارش تعداد آرای صادره و اجرا شده ماده صد، فک پلمپ، اقدامات قضایی و... ناشی از تخلفات ساختمانی را برای شفاف سازی و رسیدگی بهتر به این امور بروز رسانی می کنند.
 
موسوی همچنین برگزاری جلسات مستمر با دبیران و اعضای شورایاری محلات را از وظایف مهم مدیران شهری نواحی دانست و گفت: پروژه های کوچک مقیاس باید با اطلاعات کامل شامل عنوان پروژه، قرار داد و اقدامات اجرایی به اطلاع دبیران شورایاری های محلات برسد تا آنها در جریان امور قرار بگیرند.
 
شهردار منطقه یک برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت را از دیگر اقدامات اجرایی دانست و گفت: در کار گروه مشترک که با بنیاد بین المللی غدیر تشکیل می شود برنامه های دهه ولایت امسال به صورت ویژه در منطقه یک اجرا خواهد شد.
 
موسوی گرم شدن هوا را باعث بروز آتش سوزی در کوهستان و حریم دانست و از مسئولین ذیربط خواست به طور مستمر نسبت به کنترل و پاکسازی محوطه ها از مواد اشتعال زا اهتمام ورزند.
 
وی اتمام پروژه خیابان شهرداری را نیز در دستور کار قرار داد و گفت: با جمع آوری پل هوایی موجود در این خیابان، آزادسازی محورها و نصب موانع ترافیکی، پیاده راه سنگفرش و سریع آماده تردد شهروندان شود.
 
شهردار منطقه یک همچنین در این جلسه از زحمات مانی جعفریان معاون سابق خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه و زحمات ۳۱ ساله ایشان در شهرداری تهران که به افتخار بازنشستگی نائل شدند تقدیر و افشین خدامی را به عنوان سرپرست جدید این حوزه معرفی نمود و گفت: خدمات شهری و محیط زیست ویترین منطقه است و مردم نسبت به نگهداشت شهر حساس هستند و ما توانستیم با همت و توانمندی معاون این حوزه ، ۳۶ آیتم خدمات شهری را ارتقا دهیم و در ارزیابی، عملکردی صعودی داشته باشیم و از رتبه ۲۲ به جایگاه مطلوب برسیم و با جمع آوری ۳۵ هزار تن رسوب از مسیل ها در سال گذشته اقدامی بسیار ارزشمند در روان سازی جریان آب به مناطق پایین دست داشته باشیم که این نتیجه شایسته سالاری در این منطقه است. 
 
موسوی حضور افشین خدامی را نیز در منطقه بسیار مثبت دانست و افزود: وی از مدیران توانمند شهرداری محسوب می شود و زمان تصدی ایشان نیز زمان مناسبی است چرا که زمان برنامه ریزی و تجهیز وسایل و امکانات برای مقابله با فصل بارش و سرما است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب