امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55154 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمود کلهری اعلام کرد؛

طرح ضربتی نوسازی علائم ترافیکی برای اولین بار در پایتخت در منطقه ۵

خبرایران : محمود کلهری شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه در برای اولین بار در سطح مناطق ۲۲ گانه علائم و المان های ترافیکی منطقه ۵ ظرف مدت یک ماه نوسازی می شود گفت:در این طرح جهادی در دو بخش علائم ترافیکی فرسوده در تمامی نواحی منطقه ۵ شناسایی و نسبت به نوسازی آنها اقدام می شود.
طرح ضربتی نوسازی علائم ترافیکی برای اولین بار در پایتخت در منطقه ۵
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمود کلهری شهردار منطقه ۵ با اشاره به آغازطرح جهادی نگهداشت تجهیزات ترافیکی در منطقه ۵ گفت: برای اولین بار در سطح منطقه ۵  در یک طرح جهادی و ضربتی ظرف مدت یک ماه تمامی علائم و المان های ترافیکی سطح منطقه که پیش از این توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شناسایی شده بودند نوسازی می شود.
وی تاکید کرد: از مدت ها پیش مناقصاتی در سطح ۷ ناحیه منطقه ۵ برگزار شد و خوشبختانه برنده داشت و با این اتفاق از امروز طرح جهادی نگهداشت تجهیزات ترافیکی آغاز می شود.
کلهری با اشاره به جزئیات این طرح گفت: این طرح جهادی و ضربتی در دو بخش انجام می شود که یک بخش نوسازی تجهیزات فرسوده و بخش دیگر حذف علائم و المان های زائد ترافیکی است.
شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه از مدت ها پیش در هر ناحیه حدود ۵ محور بررسی و شناسایی شد اذعان داشت: در این محورها تجهیزات ترافیکی فرسوده شناسایی و نواقص و کاستی ها مورد بررسی قرار گرفت و قرار است یک نوسازی و بازسازی اساسی در این زمینه داشته باشیم.
وی به بخش دوم این طرح اشاره کرد و افزود: در بخش دیگر به حذف علائم و المان های زائد و اضافی اقدام خواهیم کرد و در این راستا مکان هایی که نیاز به حذف این زوائد دارند شناسایی شده و نسبت به حذف زوائد آن اقدام می شود.
کلهری ادامه داد: مثلا یک معبر یا یک مسیر پیاده رو یا عابر رو که بنا به دلایلی جمع شده اما علائم و تجهیزاتش باقی مانده است که دراین طرح جهادی المان های زائد تمامی این معابر جمع آوری می شود.
شهردار منطقه ۵ در پایان گفت: این طرح به صورت جهادی برای اولین با در پایتخت در منطقه ۵ آغاز شده و ظرف یک ماه می خواهیم نزدیک به چهل معبر منطقه را نوسازی جدی انجام دهیم که می تواند یک الگو برای همه مناطق تهران باشد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب