امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55147 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پایگاه بهداشت محله اسلام آباد راه اندازی شد

خبرایران: سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه2 گفت: به منظور ارتقای سرانه های خدماتی در محلات ، پایگاه بهداشت محله اسلام آباد با مشارکت مرکز بهداشت غرب تهران راه اندازی شد.
پایگاه بهداشت محله اسلام آباد راه اندازی شد
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شهرداری منطقه 2، کاظم داودی با اعلام این خبر گفت : مدیریت شهری  منطقه2 درراستای مسئولیت اجتماعی خود، حفظ و ارتقای سلامت شهروندان را به عنوان یکی از برنامه های خود مورد توجه قرار داده است ،درهمین راستا نسبت به راه اندازی پایگاه بهداشت  در محله اسلام آباد اقدام کرد.
وی افزود: با توجه به کمبود سرانه های  بهداشتی ودرمانی  در محله اسلام آباد، شهرداری منطقه2 با هماهنگی مرکز بهداشت غرب تهران ، فضایی جهت استقرار پایگاه بهداشت تجهیز کرد.
داودی در ادامه به ارائه خدمات رایگان این مرکز اشاره کرد و افزود: مراقبت های مادر و کودک ، کنترل فشار خون ،واکسیناسیون کودکان و... از جمله این خدمات است.
گفتنی است  این مرکز در محله اسلام آباد،خیابان رشیدی،خیابان محمدی ،جنب مسجد شهید چمران ، محوطه ساختمان حریم منطقه 2واقع شده است و شهروندان می توانند در ساعات اداری  با مراجعه به این مرکز از خدمات در حال  ارائه بهره مند شوند
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب