امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55109 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۵:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمود کلهری خبر داد:

افتتاح دو خیابان ورزش در منطقه 5

خبرایران : محمود کلهری شهردار منطقه 5 با بیان اینکه این منطقه به نشاط و زندگی معروف است گفت: درراستای افزایش سرانه ورزشی و همچنین بالا رفتن روحیه نشاط و شادابی در منطقه، دو پروژه خیابان ورزش به زودی در منطقه 5 افتتاح می شود.
افتتاح دو خیابان ورزش در منطقه 5
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، محمود کلهری شهردار منطقه 5 در مورد دو پروژه خیابان ورزش در این منطقه گفت: با توجه به اینکه منطقه 5 به منطقه نشاط و زندگی معروف است باید اقداماتی ویژه ای برای بالارفتن نشاط و شادابی در آن صورت بگیرد.در این راستا افزایش سرانه های ورزشی اتفاقی است که می تواند منجر به این مهم شود.
وی افزود: توجه ویژه به امکانات ورزشی نه تنها باعث افزایش شور و نشاط در جامعه می شود بلکه به بالارفتن سرانه ورزشی نیز کمک می کند. در این راستا دو پروژه خیابان ورزش در برنامه منطقه 5 قرار گرفت.
کلهری با بیان اینکه به زودی اولین خیابان ورزش در منطقه 5 افتتاح می شود گفت:این پروژه در محله باغ فیض در ناحیه سه قرار دارد که زمین بلااستفاده ای به خیابان ورزش تبدیل شده است.در این مکان زمین های بسکتبال،والیبال،گل کوچک و بدمینتون و همچنین امکانات ورزشی پینگ پنگ ، بازی های زمینی کودکان و بازی های نوستالژی تعبیه شده که درمراحل پایانی آماده سازی است و ظرف چند روز آینده به بهره برداری می رسد.
شهردار منطقه 5 به دیگر خیابان ورزش در این منطقه اشاره کرد و افزود: در بوستان آزادگان در خیابان جنت آباد شمالی نیز این پروژه در دست احداث است که امکانات مشابه پروژه محله باغ فیض دارد که کار ساخت آن به تازگی آغاز شده و امیدواریم تا پایان تابستان به بهره برداری رسیده و به افزایش سرانه ورزشی منطقه کمک کند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب