امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55084 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:

نسخه نویسی الکترونیک موجب مدیریت بهینه منابع بخش درمان می شود

خبرایران : اجرای نسخه الکترونیک بسیاری از مشکلات بیماران را حل و موجبات راحتی و آسایش بیماران را فراهم می کند.
نسخه نویسی الکترونیک موجب مدیریت بهینه منابع بخش درمان می شود

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در راستای تعامل و همکاری در اجرای نسخه نویسی الکترونیک، مدیر درمان تامین اجتماعی و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی دیدار کردند.
دکتر حسنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده درخصوص نسخه الکترونیک گفت: اجرای نسخه الکترونیک بسیاری از مشکلات بیماران را حل و موجب راحتی و آسایش بیماران را فراهم می کند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی نیز با اشاره به مشکلات برنامه نسخه الکترونیک افزود: اعتقاد راسخ داریم که نسخه الکترونیک بصورت کامل اجرا شود، چرا که اجرای کامل این پروژه باعث مدیریت بهینه منابع بخش درمان و به نفع بیماران است.
دکتر اسمعیل زاده مدیر درمان تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن تشریح اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در اجرای نسخه نویسی الکترونیک گفت: اجرای پروژه نسخه نویسی الکترونیک طی سالهای اخیر جزو الزامات بوده و در این راستا سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر از سال 1399 با توقف چاپ دفترچه های کاغذی بطور رسمی وارد این مقوله شد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان آذربایجان غربی در ادامه افزود: در ابتدای آغاز طرح مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه با حمایت مدیر عامل سازمان و همکاری واحد فنی و پشتیبانی این مشکلات روز به روز رفع و سیستم بروز رسانی و بهتر می شود و امیدواریم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این مشکلات به حداقل برسد.
دکتر اسمعیل زاده با اشاره به مزایای نسخه نویسی الکترونیک گفت: در صورت اتصال سیستم HIS بیمارستانهای دانشگاهی به API سازمان پرداخت 10 درصد صورتحساب های بیمارستان بدون نیاز به مدارک بصورت بر خط انجام خواهد شد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به طرح های متنوع حمایتی سازمان تأمین اجتماعی در حوزه درمان گفت: به منظور ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات درمانی مناسب و کاهش هزینه های درمانی بیمه شدگان طرح های متنوع حمایتی در حال اجرا است که بر پایه این طرح ارائه خدمات درمانی در بخش بستری در شهرهایی که سازمان فاقد بیمارستان ملکی برای تمامی بیمه شدگان و در شهرهایی که دارای بیمارستان ملکی است برای افراد بالای 65 سال بصورت رایگان انجام می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب