امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55062 تاریخ انتشار: شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حجت‌اله صيدي در بازدید از کارخانه فولاد مبارکه اعلام کرد؛

حمایت بانک صادرات ايران از جهش تولید در صنعت فولاد

خبرایران : حجت‌اله صيدي مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از کارخانه فولاد مبارکه گفت : بانک صادرات ايران از جهش تولید در صنعت فولاد حمایت می کند.
حمایت بانک صادرات ايران از جهش تولید در صنعت فولاد
مديرعامل بانک صادرات ايران در جريان سفر به استان اصفهان و بازديد از شرکت فولاد مبارکه در نشستي با مديرعامل و مديران ارشد اين شرکت ضمن اعلام آمادگي بانک صادرات ايران براي جهش توليد و افزایش اشتغال در صنعت فولاد و با اشاره به برخي ظرفيت‌هاي جديد ايجاد شده براي بانک صادرات ايران، اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه اصفهان يکي از بزرگترين مجتمع‌هاي اقتصادي ايران و خاورميانه است که همواره بالنده بوده و بانک صادرات ايران با توجه به بهبود صورت‌هاي مالي، ظرفيت ها و قابليت‌هاي لازم براي افزایش ارائه خدمات بانکي به آن را دارد.
در اين ديدار همچنين مديرعامل فولاد مبارکه اصفهان با ارائه گزارشي از روند فعاليت اين شرکت گفت: اين شرکت با تحويل به موقع توليدات شامل تيرآهن و ميلگرد و انواع ورق به مشتريان خود مي‌تواند عامل محرکي برای افزایش توليد ساير شرکت‌هاي صنعتي باشد. فعاليت ما به دليل برخي مشکلات کند شده، اما هرگز متوقف نشده و اين صنعت مورد افتخار کشور است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب