امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55048 تاریخ انتشار: جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امیر اصلان زاده در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

خدمات جدید را باید در شرایط اقتصادی پیش آمده در کشور شناسایی و در اختیار گردشگران قرار دهیم/ هتل پارس مشهد مکان بسیار مناسبی برای استراحت افراد مسن در منطقه‌ای بسیار زیبا می‌باشد

خبرایران : مدیرکل هتل پارس مشهد گفت : در بحث گردشگری و هتلداری خلاقیت و نوآوری امروز روز به واسطه بوجود آمدن شرایط بحرانی در دوره کرونا و از طرف دیگر بحران اقتصادی پیش آمده در کشور، نیاز است تا بتوانیم خدمات جدید را شناسایی و در اختیار گردشگران قرار دهیم.
خدمات جدید را باید در شرایط اقتصادی پیش آمده در کشور شناسایی و در اختیار گردشگران قرار دهیم/ هتل پارس مشهد مکان بسیار مناسبی برای استراحت افراد مسن در منطقه‌ای بسیار زیبا می‌باشد
امیراصلان‌زاده مدیرکل هتل پارس مشهد در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : قریب به ۳۰ سال مدیرکلی و مدیرعاملی هتل‌های متعدد در ایران و خارج از کشور را عهده‌دار بوده‌ام و از جمله مهمترین سوابق مدیریتی بنده می‌توان به مدیرکلی گروه هتل‌های هما، عضو هیئت مدیره هتل‌های اکور فرانسه، مدیرعاملی هتل فرودگاهی نووتل، مدیرکل گروه هتل‌های لاله، مدیر کل هتل ۵ ستاره پردیسان مشهد و همچنین هتل دریایی ۵ ستاره کیش، مدیر هتل رویال پارک سرعین بوده ام.
وی ادامه داد : همچنین مسئولیت‌های مختلف در سازمان‌های متولی امر گردشگری کل کشور به ویژه سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کل کشور، عضویت اتاق بازرگانی و ... را برعهده داشته‌ام. همچنین به موازات مسئولیت‌های نامبرده، مسئولیت‌های تدریس رشته‌های مرتبط در داخل و خارج از کشور گذرانده‌ام.
اصلان زاده عنوان ذاشت : باعث افتخار اینجانب است که در کنار هیئت مدیره هتل‌های پارس جناب دکتر حمزه‌زاده برنامه‌های راهبردی کلان را برای این گروه گردشگری تدوین نمایم و بتوانیم تجارب مفیدی را در بین هتل‌های مختلف انتقال دهیم.
وی افزود : به واسطه ظرفیت‌های بالای هتل پارس مشهد نسبت به هتل‌های دیگر کشور کارهای ویژه‌ای را در دست اجرا داریم. همچنین در بحث گردشگری و هتلداری خلاقیت و نوآوری امروز روز به واسطه بوجود آمدن شرایط بحرانی در دوره کرونا و از طرف دیگر بحران اقتصادی پیش آمده در کشور، نیاز است تا بتوانیم خدمات جدید را شناسایی و در اختیار گردشگران قرار دهیم.
اصلان زاده تاکید گرد : هتل پارس مشهد به عنوان یکی از بزرگترین هتل‌های کشور به وسعت ۵ هکتار، دارای ۲۳۰ اتاق (شامل اتاق‌های یک تخته تا سوئیت‌های ۲ و ۳ خوابه) می‌باشد و به جرأت می‌توان گفت این هتل جزو معدود هتل‌هایی است که یک شکل کامپلکس را به خود اختصاص داده است و مهمانان می‌توانند از یک اشل طولانی‌مدت یک هفته‌ای برای گذران اوقات خود در این هتل استفاده کنند.
وی افزود :  مهمانان می‌توانند از مجموعه ورزشی آبی بسیار شیک و بزرگ، زمین‌های تنیس استاندارد، سالن اسکواش، سالن‌های بدنسازی و سالن‌های ورزشی مسقف استفاده کنند.همچنین مهمانان می‌توانند از انواع رستوران‌ها در فضای باز و از دریاچه مصنوعی و مفرح و بانشاط استفاده کنند.
اصلان زاده ابراز داشت : خوشبختانه این هتل در منطقه‌ای بسیار خوش آب و هوا و به دور از آلودگی‌های هوایی و صوتی قرار گرفته و محل بسیار مناسبی برای استراحت افراد مسن در منطقه‌ای بسیار زیبا می‌باشد. همچنین به واسطه خدمات استانداردی که این هتل از سال‌‌های دور به عنوان هتل ۵ ستاره کشور ما را به سمت و سویی هدایت کرده تا بتوانیم میزبان گروه‌های پروازی از جمله گروه پروازی ماهان باشیم که طبیعتا برای رفع نیازهای آنها، حداقل باید دارای فضاهای متعدد برای برگزاری انواع همایش‌ها باشیم.
وی ادامه داد : از انواع سالن‌های همایش، گردهمایی‌ها با ظرفیت‌های مختلف از جمله سالن آمفی‌تئاتر ۳۵۰ نفره تا سالن‌های چندمنظوره ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفره را دارا می‌باشیم و به جرأت می‌توان گفت هیچ درخواستی نیست که ما آن ظرفیت را برای ارائه نداشته باشیم و تمام نیازها را در این حوزه پاسخگو بوده و هستیم.
اصلان زاده اضافه کرد : ظرفیت این هتل بسیار بالاست، بطوری که در گذشته محل برگزاری انواع نمایشگاه‌های مطرح کشور، همانند نمایشگاه زوج‌های جوان، نمایشگاه وصال، نمایشگاه ساختمان و مواردی از این دست بوده است و ابن مسئله در کمتر هتلی در کشور یا مشخصا در مشهد وجود داشته است.با تصمیماتی که در گروه هتل‌های پارس در ستاد مرکزی مشخص شده در مسیر ایجاد خدمات نوین هستیم که بتوانیم برای شرایط نرمال هتلداری در دوره کرونا خود را وفق دهیم.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب