امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55018 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهدی الدی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

گروه هتلهای هما برای سلامتی میهمانان خود ارزش بالایی قائل است/ هتلها وصنعت گردشگری تقاضای کمکی از دولت ندارند

خبرایران : مدیر توسعه هتل هما گفت : هتلها وصنعت گردشگری تقاضای کمکی از دولت ندارند فقط درخواست دارند بیش از این به این حوزه آسیب نرسد.
گروه هتلهای هما برای سلامتی میهمانان خود ارزش بالایی قائل است/ هتلها وصنعت گردشگری تقاضای کمکی از دولت ندارند

مهدی الدی دانشجوی دکتری گردشگری مشاور و مدیر توسعه هتل هما درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : دانشجوی دکتری گردشگری مشاور و مدیر توسعه هتل هما هستم و در گذشته نیز مدیر کل هتل هما بندر عباس و مدیر کل هتل هما خیام بودم.

وی تصریح کرد : گروه هتلهای هما در کشور اولین وکاملترین پروتکل بهداشتی برای حفاظت از سلامتی میهمانان هتل در برابر ویروس کرونا(کووید- ۱۹) را با کمک دانشگاه صنعتی شریف و با استفاده از مواد ضد عفونی نانو تکنولژی و بر اساس استانداردهای سازمان بهداشت جهانی (WHO) را اجرا نمود.

مدیرتوسعه هتل هما افزود : این مجموعه اقامتی و گردشگری عملا ثابت کرده است که کرونا فقط با نگاه علمی مجموعه ، کارکنان و رعایت بهداشت فردی بی اثر می شود. همچنین نشان داد که گروه هتلهای هما برای سلامتی میهمانان خود ارزش بالایی قائل است . اجرای پروتکل نرمال در هتلهای هما  به همت مدیرعامل گروه جناب دکتر حسن زاده به جد پیگیری واجرا شد.

وی ادامه داد : اجرای این پروژه هزینه ای سنگین را به هتلهای هما تحمیل کرد که با توجه به رسالت گروه تمام این هزینه ها پرداخت گردید.همچنین جهت حفظ کرامت کارکنان در طول مدت پاندمی کرونا تمام کارکنان هتلها حفظ وهیچ پرسنلی بیکار نگردید که کاری ارزشمند می باشد که جا دارد همینجا از مدیر عامل وهیات مدیره گروه هتلها تشکر ویژه ای داشته باشیم.

الدی افزود : درسال ۱۳۹۹ ورود گردشگر به کشور ۹۴ درصد کاهش داشته است وهمچنین در تمام ایام مناسبتی به جهت دستور العمل های وزارت بهداشت سفر ممنوع می گردیده است برای شهری چون مشهد که نزدیک به ۵۵ درصد هتلهای کشور را درخود جای داده واین صنعت  به جهت بارگاه ملکوتی حضرت عای ابن موسی الرضا(ع)در این شهر جایگاه ویژهای داشته و دارد و افراد زیادی بطور مستقیم وغیر مستقیم در این صنعت فعالیت دارند.ولی متاسفانه به جز تسهیلات محدود انهم با سود ۱۲ درصد که برای پرداخت حقوق کارکنان استفاده گردید دولت مک موثر دیگری نداشته است.

مدیر توسعه هتل هما تاکید کرد: در طول این مدت هزینه های متفاوتی ازجمله موارد مربوط به رعایت پروتکل های بهداشتی ،افزایش هزینه های حامل های انرژی واز همه مهمتر افزایش بی سابقه و چندبرابری و سنگین هزینه آب هتلهای ۴ و۵ ستاره که ضربه مهلک دیگری بر این صنعت ورشکسته وارد کرد.

وی ابرازداشت : هتلها وصنعت گردشگری تقاضای کمکی از دولت ندارند فقط درخواست دارند بیش از این به این حوزه آسیب نرسد، به قول شاعر: نارا به خیر تو امیدی نیست شر مرسان / همینقدر که دولت کاری نداشته باشد خیلی کمک کرده است.

دانشجوی دکتری گردشگری اضافه کرد : جایگاه ایران در زمبنه واکسیناسیون کرونا جایگاه مناسبی نیست وما در اواخر این جدول قرار داریم و تا زمانی که بحث واکسیناسیون کامل ویا به حد قابل جهانی نرسد قطعا ورود گردشگر که بسیار موثر در بحث خروج از بحران ضرر وزیان هتلها و آژانسها می باشد اتفاق نخواهد افتاد لذا سرعت در این بخش میتواند کمک شایانی به این صنعت وهمچنین به کشور باشد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب